Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2688.nap

2013-09-03 07-46-28 DSC_0007.jpgA második napom az iskolában, talán még jobb is volt, mint az első!
Reggel magamtól keltem elég korán, szinte anyáékkal, így aztán még túl korán is értünk a sulihoz és pár percet várni kellett fél nyolcig. Utána apa beszélt még a Kati nénivel és utána a szülők elmentek, kezdődött az első "rendes" tanítási nap. Ez azzal is járt, hogy az első óra után mentünk focizni a János bácsihoz a tornaterembe. Persze át is kellett öltözni, méghozzá tök egyedül! Ez már tényleg nem olyan mint az ovi... De nem volt gond, és utána  a tornateremben hármas-négyes csapatokban focizhattunk. Ebédig még volt tanóránk és képzeljétek ma én voltam a Kati néni szerint a legjobb, így én hozhattam haza elsőnek a "jutalom kutyust", azt a plüss kutyust, amit minden elsős osztály kapott és minden nap a legjobb gyerek hazaviheti illetve pénteken az egész heti jutalomképp valaki még hétvégére is! Klassz! Még egy-egy kifestőt is kaptunk páran (én még azt is!) jutalomképpen. Ebéd után Gyula bácsi vett át minket és lemehettünk az udvarra futkározni. Közben uzsonnát is kaptunk és mindenki magának rakhatta össze  a szendvicsét (így egész jó volt). Négykor pedig épp vissza indultunk a terembe, amikor anya is odaért és előbb még vásároltunk, aztán jöttünk haza. Amikor apa hazaért, letöltötte a tegnapi Hala tortánt és azt néztük meg vacsora után, aztán már mentem is fürdeni és aludni, mert már álmos kezdtem lenni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr605494056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása