Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2634.nap

2013-07-11 09-41-31 IMG_7811.jpgAhhoz képest, hogy tegnap nem annyira pihentető napom volt, ma fél hétkor keltem és így aztán apa is, mivel rögtön a reggelimet reklamáltam nála :)  ezek után telefonon megszerveztem, hogy átmenjünk a Noémiért és nálunk lehessen amíg a Mama ebédet főz...  Nagyon jót játszottunk: autóztunk, wii-ztünk és gomb-szépségversenyeztünk is. Aztán amikor a Mama levitte sétálni a Dömét, akkor mi is elkísértük és utána nála ebédeltünk. De sajnos a kőszívű apa nem engedte, hogy egy jégkrémet is egyek utána, mivel nem ettem meg a husit ebédnél (a Mamát már majdnem sikerült pedig egy kis könyörgéssel, ígérgetéssel és sírással megszédíteni...). Hát pech, ráadásul haza kellett jönni és egy óránál is többet csendes játékkal eltölteni, 2013-07-11 15-22-24 DSC_0008.jpgés csak utána indultunk a játszótérre, méghozzá egy távolabbira, amit az Ani ajánlott és nem volt könnyű megtalálni, viszont ott volt az a klassz kábelen lesiklós játék is. Itt is csak egy órát maradtunk és visszajöttünk a nagy játszóra a házunk elé, apa pedig közben elment vásárolni és szinte egyszerre értünk ide. Nemsokára anya is megérkezett és amikor a Timi hazavitte a Noncsit, akkor mi is feljöttünk. Igen ám, de anya észrevett egy púpot a kobakomon és mivel nem emlékeztem, hogy bevertem volna a fejem, és ő túl nagynak ítélte meg, ezért elmentünk inkább (biztos-ami-biztos) a doktornénihez. Bár szinte senki nem volt előttünk, így is majd' egy órát vártunk és aztán 3 perc alatt végeztünk (hidegvizes borogatás kell rá és majd elmúlik...). A házunk előtt pont összefutottunk a Mamával és akkor már mi is sétáltunk kicsit, aztán estig még vacsiztunk és közben  az egy perc és nyersz-et néztük és lassan már mehettem is fürdeni, aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr985401002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása