Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2483.nap

Úgy tűnik a hóesés a mai napra egésznapos program lesz... Ez azért klassz, mert végre lehet megint szánkózni, hógolyózni és hóembert építeni. Ezt mind rögtön ki is próbáltuk apával még délelőtt :)  Nagyon klassz, tapadós hó esik, ami szánkózni nem annyira tökéletes, de hógolyózni és hóembert építeni egyenesen szuper. Nagyon aranyos, "napszemüveges" kis hóembert építettünk és mikor anya is odaért az edzésről, már mentünk is fel és szinte rögtön tovább újpestre a Klári mamához, ahol ma szuperfinom ebéd volt (karalábé leves és bolognai spagetti), úgyhogy pukkadásig ettem magam. Mivel vittünk át olyan játékot, amivel itthon ritkán játszunk (egy Rummikab-ot), ezért ezzel játszottunk a Mamával, egészen hazaindulásig. Itthon kicsit pihiznem kellett ugyan, de utána apa összeszerelte a tegnap Anitától kapott HotWheels ugratós pályát, amit a többi autóval együtt be is avattam persze.
Délután anyával is lementem szánkózni és hatkor utánunk jött apa, mert mi vittük le a Dömit sétálni, ugyanis nemcsak a Mama betegedett le, de még az Anna és a Kriszti is mára... A Döme nagyon élvezte a hóban rohangálást és én sétáltathattam szinte egész úton. Jó nagyot sétáltunk, mert apa még bement a teszkóba is sajtot venni az esti vacsorához. Vacsi után mentem is rögtön fürdeni, mert próbából meg akartam nézni a nagy duettet, mert azt még soha nem néztük.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr375156810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása