Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2466.nap

Na ma reggel minden rend szerint történt, negyediknek értünk be és a csoportban voltak a többiek :)  Délelőtt kimentünk az udvarra és sajnos fogócska közben elestem a térdemre és a nadrágom jól ki is lyukadt...
Az ebéd félig jó volt: a sajtkrémlevesből repetáztam is, de utána a resztelt máj nagyon nem ízlett. Pihi után jött anya és mentünk a Mamához, ahol már várt az Anna és a Boti és amíg anya és a Mama méhecskéket gyártottak az ovinak, addig mi ökörködtünk a gyerekszobában.
Ide jött értünk apa és elvitt a Nevtanba a Vangi nénihez, ahol ma is szuper volt a játék. Haza anyával jöttünk és végül mégse mentünk el az orvosi rendelőbe, mert már nem köhögök (pár napja száraz köhögés kínzott, de úgy látszik egy üveg robitusszin meggyógyított és még finom is...). Hazaérve előbb rajzoltam anyának és apának feladatlapot, aztán rávettem apát, hogy egy kicsit MariKartozzon velem. Egy bajnokság után apa melegített sajtos tésztát és közben néztük a Kódot, de vacsi után inkább még egy kicsit játszottam a wii-vel és nem tévéztem. A fürdés után még volt egy kis idő, úgyhogy társasoztam apával és ma anya mesélt elalvás előtt egy mesét.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr615156793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása