Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2455.nap

Délelőtt apa rávett, hogy menjünk le szánkózni, ugyanis este esett egy pici hó, ami ismét használhatóvá tette a szánkódombot. Egyszer ugyan felborultam amikor az ugratót oldalvást próbáltam ki, de ettől eltekintve nagyon jót csúszkáltunk apával. Amint felértünk, már kezdtünk is átöltözni, mert lassan indultunk is Újpestre a Klári mamához, akivel keresztrejtvényt fejtettünk ebéd után és nagyon ügyesek voltunk ám együtt! Egész hamar megfejtettük a felét egy skandinak és én írtam be a kockákba a betűket! Még indulás előtt apának eszébe jutott, hogy kérjek szép gombokat a mamától, mert neki biztos van pár darab és valóban, hamar össze is szedtünk egy marékra valót...  Node nem ám haza indultunk pihizni! De nem ám, hanem Veresre a Bandi bácsihoz, ugyanis ott találkoztunk a Csilláékkal és velük elsétáltunk egy közeli új tavacskához, ahol tucatnyi  hattyú "lakik". Vittünk nekik egy kis ennivalót, de érdekes mód nem volt akkora lelkesedés mint amikor kacsákat etetünk. Némelyik ránk se bagózott, csak páran jöttek oda megkóstolni a kenyérdarabkákat és kukoricaszemeket. Más finomságot nem vittünk, úgyhogy érjék be ennyivel! Jó hideg volt amúgy, szóval indultunk is vissza hamar, mert a Lili kutyus már nagyon fázott. A házban még beszélgettünk a folyton viccelő Bandi bácsival és ittunk forró teát, aztán indultunk haza és itthon rögtön az új gombokkal kezdtem játszani, majd a vacsora után már lassan mentem is fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr35156782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása