2259.nap

Címkék: balaton

Dejó! Itt ébredtünk a Balatonon :) Ami még jobb: reggeli és játék után átmehettünk pancsolni a kis házhoz a medencébe! Szuper volt! Olyan jót játszottunk, hogy csak na. Így ma még ebédelni is volt kedvem, és még pihizni is egy kicsit kora délután. Egyébként olyan nagyon meleg van, hogy őrület... és mivel irtóra süt a nap, ezért vártunk még és csak négy óra körül mentünk le a tóra fürdeni. Képzeljétek, van egy stég, amiről lehet a vízbe ugrálni. Na nem ám csak úgy vaktában, hanem csak ha ott van velünk egy felnőtt természetesen. Én is ugráltam, de inkább csak úgy, hogy anya fogta az egyik kezemet oldalt... De így is klassz volt azért :)  Aztán vacsorára visszajöttünk a házba és bújócskáztunk meg fogócskáztunk. A bújócska-fogócska után épp a Botival a fűben autóversenyeset játszottunk amikor apa telefonált és elmeséltem neki a mai napomat, meg azt, hogy fürdés után én az olaszoknak fogok drukkolni a focivébén ;)

2258.nap - Irány a Balaton!

Címkék: balaton

Reggeli után elmentünk hármasban a piacra bevásárolni a Balatonra. Vettünk egy nagy halom gyümölcsöt és én választhattam sárga- és görögdinnyét! Aztán felgyorsultak az események, ugyanis a korábbiakkal ellentétben mi mentünk a Krisztihez, úgyhogy felmentünk a többi cuccunkért, két fordulóval (!) le is cipeltük és még a Kati mama is adott egy halommal, aztán a Krisztiéktől apa és anya folyamatosan hordta le a kocsihoz az újabb és újabb bőröndöket és zacskókat, amiket apa valamilyen fondorlatos módon bepréselt a Krisztiék autójába és még mi is befértünk! Mondjuk már túl sok minden tényleg nem fért volna be... Egész hamar leértünk Sóstóra, pedig az autópálya elején még úgy tűnt nagy lesz a forgalom, mert kisebb dugóba kerültünk, de aztán mégis szépen lehetett haladni én pedig hátul el játszogattam a laptopommal :)
Amikor leértünk, kiderült, hogy két napig a nagy házban leszünk, de sebaj, itt is klassz. A kipakolást rábíztam anyáékra és rögtön a Botiékkal kezdtem játszani (meglepő nem?). Amikor már kicsit enyhült az őrült napsütés, lementünk fürdeni a Balatonba. Hű, irtó kalssz ám a víz! Szinte olyan meleg mint a levegő! Nagyon jót pancsoltunk, és próbáltam az ígéretemnek megfelelően jó fiú maradni (na jó, véletlenül eltaláltam sárral az Aranka nénit, de az tényleg véletlen volt!). A jutalom nem is maradt el: később visszasétáltunk a központba és kaptunk fincsi lángost és fagyit :))  Közben apával is beszéltem telefonon és elmondtam neki, hogy a Kriszti épp feltöltött rólunk egy képet a fészbúkra...

2257.nap

Ma nem maradt el uszoda és képzeljétek, odafelé menet láttunk két irtó aranyos kiscicát, amint anyukájuk felügyelete mellett játszottak és bogarakat kergettek. Nagyon édik voltak!  Úszás után mentünk locsolni és etetni a Csilláékhoz. Én vigyáztam a Marcira, hogy ne szökjön ki az erkélyre, de irtó ravasz ez a macska, mert csak kiment amikor egy pillanatra nem figyeltem! Még szerencse, hogy egyben szófogadó is, mert utánamentem és rászóltam, hogy "Marci, sicc vissza!" és erre sértődötten visszasomfordált a lakásba :)
Ma is a Mamánál ebédeltünk és ma se ettem csak pár falatot, aztán itthon pihiztem, és uzsonna után lementünk a játszótérre, ahol már ott volt a Noémi a Mamával.
Épp vízividámparkot építettünk a Noémivel, amikor apa is megérkezett, neki is elmagyaráztuk az építkezés részleteit (bár szerinte a hangyák nem biztos, hogy élvezik a vízbefojtást a csúszdázás előtt, de nyilván apa téved...). Később apáék elmentek vásárolni, de én inkább maradtam a Noncsival a játszótéren és a Mama felügyelt ránk. A homokozás után hintázni mentünk, és amikor visszaértek anyáék, akkor feljöttünk. Vacsorára paradicsomlevest ettem és után a fürdésig/alvásig még rajzolgattam, tévéztem és játszottam.

2256.nap

Képzeljétek, ma potyára mentünk az usziba, ugyanis ma zártkörű rendezvény volt - csak épp nekünk senki nem szólt tegnap... Hazafelé a Csilláékhoz is felugrottunk egy pár percre, aztán a Kati mamával elmentünk az ebédért és legalább jót rohangáltam a Noncsival :) Ezután a szokásos következett: ebéd a Mamánál - szieszta itthon. Kora délután elmentünk a fogorvoshoz, aki megnézte, hogy tényleg azért fáj-e az ínyem hátul mert jön új fogam és igen, tényleg jön egy rágó fogam lent hátul. Aztán négy körül lementünk mi is a térre a mamával és a Noémivel. Kicsit  a sárban is rohangáltunk, aztán apa is idejött munkából és maradtunk, amíg nem jött a Noémiért az apukája. Amikor feljöttünk, előbb anyával játszottam, aztán apával is (rajzversenyt és a világítós -feladatos játékommal). Vacsorára pedig apa hozott túrós tésztát, amit három felé osztottunk és hármasban megettünk. Hamar mentem is aztán fürdeni, mert kezdődött a meccs és az első félidőt mindig megnézem :)

2255.nap

Reggel még elcsíptem apát, és finom puncsos fánkot kaptam tőle reggelire. Délelőtt ma is uszodába mentünk, és hazafelé felmentünk a Csillához, hogy megmutassa mit kell majd meglocsolni, megetetni satöbbi, amíg ők majd Veresen nyaralnak majd, aztán az ovi felé elkísértük a Csillát és mentünk is a Mamához ebédelni (paradicsomleves volt! fincsi!). Itthon sziesztáztunk, és közben átjött a Csilla és anyával játékokat válogattak. Kettőre elmentünk az Adelinékhez. De ezek a lányok nagyon furák: állandóan átöltöznek... engem is folyton kiküldött, átöltözött, játszottunk, kiküldött, átöltözött és így tovább... Innen egyenesen az Orsiékhoz mentünk villamossal, és nagy nehezen megtaláltuk a kapucsengőjüket, anyának meg lemerült a telefonja, szóval nem könnyen jutottunk be :) Végül lementünk a házak közötti játszótérre és ott játszottunk a Levivel. Pontosabban rohangáltunk össze-vissza :) Sajnos apa nem tudott minket elérni telefonon és így nem tudott hazavinni minket, de sebaj, legalább még egyet villamosoztam (ma jó sokat). Amikor hazaértünk, apa melegített nekem vacsorát és mentem is fürdeni, mert este meccset néztünk...

2255.nap - SK!

este én még aludtam. ettem és utána meg elmentünk a usziba.mentünk utána lefeküdtem és később az Adelínékhez mentünk utána mentünk a Orsiékhoz etem

2254.nap

Juhhé, ma mentünk a Minicity-be!
Na de előbb, még délelőtt az usziba mentünk és odafelé a Dédiékkel találkoztunk, az usziban pedig a Krisztivel és az edzőtáboros gyerekekkel. Pancsolás után ma is a Mamánál ebédeltünk de én ma sem ettem túl sokat. Viszont ebéd után végre indultunk metróval a legszuperebb játszóházba! Majdnem mindent kipróbáltunk (csak a festéshez nem fértünk oda, mert ott állandóan tömeg volt), és a rendőrség és a bank volt a legklasszabb, azt mind a ketten nagyon élveztük a Noémivel. Kifelé még tenyérlenyomatot is készítettek rólunk, tisztára mint a filmekben a rendőrök a rablókról :) Jó sokáig ott voltunk, úgyhogy délután volt már mire hazaértünk. Még útközben beugrottunk a turiba és képzeljétek: felpróbáltam egy kabátot, aminek anya talált a zsebében egy 5 euróst! Jó, mí?! Alighogy hazaértünk, már jött apa is, és délután rajzolgattam, apával játszottam és ma is rendeztem egy focimeccset az autóimmal (ma Dzsibuti csapata nyert!)...

2253.nap (kicsit részletesebben)

Reggel apa kikészített egy csokis gofrit, de nekem nem tetszett, mert kicsit megolvadt a tölteléke, úgyhogy kértem egy üreset és azt megkentem inkább... Aztán szokás szerint mentünk usziba anyával, de ma Anna nem jött, mert ők a Balcsin vannak. Így persze már nem is volt olyan jó, de azért anya rábeszélt az edzésre és végül is jó volt a pancsolás.
Ebédelni a Kati mamához mentünk és pont találkoztunk a Dédiékkel és így velünk visszajött a Noncsi és így legalább volt kivel játszanom ebédig. A délutáni alvás már itthon , a saját ágyikómban volt, de csak pihiztem, ma nem aludtam. Délután, az uzsonna után épp rajzolgattam amikor apa megérkezett, és végre tudtam a táblagépén AngryBirds-özni kicsit. Ekkor jutott anya eszébe, hogy ma vettünk kukoricát, úgyhogy apával hamar megfőzték és azt ettünk még vacsora előtt. Apa közben megnézte felvételről a forma egyet, én pedig a nagyszobában az autóimmal focimeccseset játszottam : Macedónia nyert :) Este még ettem milánóit vacsorára, aztán kedvem támadt beírni a mai napomat, ami után már mentem is fürdeni és aludni...

2253.nap - sajátkezűleg!

regel etem én gófrit.elmentünk uszodába.utána.hazajöttünk a Kati mamához utána lefekütem az ágyamba.én utána uzsonnáztam és rajzoltam.és apa hazajött.ettünk kukoricát és leírtam a mai napot.