Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2257.nap

Ma nem maradt el uszoda és képzeljétek, odafelé menet láttunk két irtó aranyos kiscicát, amint anyukájuk felügyelete mellett játszottak és bogarakat kergettek. Nagyon édik voltak!  Úszás után mentünk locsolni és etetni a Csilláékhoz. Én vigyáztam a Marcira, hogy ne szökjön ki az erkélyre, de irtó ravasz ez a macska, mert csak kiment amikor egy pillanatra nem figyeltem! Még szerencse, hogy egyben szófogadó is, mert utánamentem és rászóltam, hogy "Marci, sicc vissza!" és erre sértődötten visszasomfordált a lakásba :)
Ma is a Mamánál ebédeltünk és ma se ettem csak pár falatot, aztán itthon pihiztem, és uzsonna után lementünk a játszótérre, ahol már ott volt a Noémi a Mamával.
Épp vízividámparkot építettünk a Noémivel, amikor apa is megérkezett, neki is elmagyaráztuk az építkezés részleteit (bár szerinte a hangyák nem biztos, hogy élvezik a vízbefojtást a csúszdázás előtt, de nyilván apa téved...). Később apáék elmentek vásárolni, de én inkább maradtam a Noncsival a játszótéren és a Mama felügyelt ránk. A homokozás után hintázni mentünk, és amikor visszaértek anyáék, akkor feljöttünk. Vacsorára paradicsomlevest ettem és után a fürdésig/alvásig még rajzolgattam, tévéztem és játszottam.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr315156574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása