2168.nap

Délelőtt azt találtam ki, hogy az autóim színeiből képzeletbeli országok zászlajait rajzoljuk meg. Mindhárman rajzoltunk zászlókat amik nekem nagyon tetszettek.
Ebédre Újpestre mentünk a Klári mamához és épp belemelegedtem volna a labdázásba a Mamával, amikor indulnunk kellett :(  Ugyanis mentünk Ikladra, felköszönteni a névnapján a Zalánt, de még előbb felvettük a Kati mamát is, mert ő is jött...  Ikladon előbb a szobában játszottunk, ugyanis én is kaptam játékokat: egy jojót és egy marokkó nevű játékot, ami szuper játék, ugyanis ha ügyesen veszel el színes pálcákat, akkor a végén össze lehet adni a pontszámokat és képzeljétek anyát is és apát is elvertem a játékban, mindkétszer nekem lett ugyanis több pontom (a fehér pálcikát ugyanis én vettem le és az 20 pontot ér!). Utána felmentünk a ház mögötti rétre futkározni (egyet pereceltem is amikor túl gyorsan szaladtam lefelé... de nem vészes, csak a nadrágomnak annyi...), sőt még gyomot is kapálhattunk :))  Aztán kezdett egyre hidegebb lenni, úgyhogy visszamentünk a lakásba és hamarosan indultunk is. Mondjuk egy kicsit még kénytelenek voltunk maradni, ugyanis amikor apa kiállt az udvarból, akkor defektet kapott az autó és apa hamar kénytelen volt kereket cserélni, de a pótkerékkel hazajöttünk végül szerencsésen.
Itthon hamar vacsoráztunk anyával, aztán mentem is már fürdeni, hogy még maradjon idő este diafilmen mesét nézni...

2167.nap

Reggel apával együtt ébredtem, aztán reggeliztünk és én elkezdtem a Verdákat nézni, apa pedig elment valami autós kiállításra. Amikor anya is megreggelizett, elmentünk a kisteszkóba bevásárolni az ebédhez ezt-azt. Hazaérve anya elkezdett főzni, én pedig autóztam és rajzolgattam délig. Ebédre gombás tészta volt, elég sokat ettem, és mentem is sziesztázni utána. Hamarosan apa is hazaért és délután vele is tudtam játszani: autóztunk és térképet nézegettünk estig. Fürdés után pedig - mivel ma sikerült időben elkezdeni a fürdés-alvás procedúrát - ezért jutott idő több diafilm mesére is :)

2166.nap

Klassz volt ma az oviban, ugyanis ma "közös szülinapot" tartottunk, vagyis délelőtt mindenki, akinek mostanában volt - vagy lesz szülinapja, az ünnepelt (így én is...). Volt tortázás (csak én a csokitortát annyira nem szeretem, úgyhogy csak egy kicsit ettem) és sok-sok játék (ami viszont klassz volt). És egyszercsak egy halom játék is előkerült, amiket mi vittünk be és egymáséiból lehetett választani. Én elsőre egy sárga labdát néztem ki, de aztán megláttam Tőtikét a Verdák-ból és hamar lecsaptam rá :)
Ebéd és uzsonna után a Mama jött értem, ugyanis mentünk a KMO-ba, mivel a Boti iskolájának volt ma előadása és a Boti is szerepelt, sőt még a végén a Kriszti is! Később anya is odajött munkából és ugyan egy kicsit sokáig tartott, de jó volt a műsor.
Amikor hazaértünk, még a széf végét meg tudtuk nézni, aztán ettem vacsorát és a fürdésig apával játszottam autósat. Ja és megint kaptam csomagot, benne Verdás táskával és egy Némós hangoskönyvvel, de azt csak holnap hallgatjuk meg, mert már késő volt mire ágyba kerültem...

2165.nap

Délelőtt sokat homokoztunk  a Norbival az udvaron. Még az se vette kedvünket, hogy amikor feltámadt a szél, akkor porfelhőbe borult az  udvar...  Délután pedig a Mama, az Anna és a Boti jött értem és a Noémiért és még az angol óra előtt a nagy játszótérre mentünk labdázni. Angolon jók voltunk, de utána kicsit tomboltunk a Botival, aminek bünti lett a vége... Amikor hazaértünk, apa már itthon volt, de anya szeretett volna velem labdázni, úgyhogy vele játszottam. Ma is volt széf a tévében, azt is néztük és mivel még maradt időm, ezért kicsit interneteztem is. Mivel vacsorára olyan zacskós paradicsomlevest kértem, amit még meg kellett előbb főzni, ezért előbb fürdeni mentem és utána vacsiztam. De ezzel eléggé elment az idő, úgyhogy ma nem volt diavetítés, csak rövid mese...

2164.nap

Ma is jó volt az oviban :)  Délelőtt voltunk az udvaron  és ebéd és pihi és uzsonna után ki kellett ülni az előtérbe, mert a Marianna néniék átrendezték a csoportszobát a barkácsdélutánhoz. Apa időben jött, épp kezdésre. Elsőnek a legnehezebbet választottuk: egy nyuszis kistáskát csináltunk, utána tyúkocskákat tojástartóból és végül egy szép üdvözlőkártyát, amire én írtam rá a feliratot is! Szerintem szép lett mind a három :)  Utána apának el kellett mennie dolgozni, úgyhogy anyával még kimentem az udvarra, mivel pont ő volt az ügyeletes. Miután hazaértünk és kicsit játszottam, már jött is apa és vacsora közben a széfes műsort néztük (jobban szeretem , mint az egy percest). Később, fürdés előtt még játszottunk apával az autókkal kicsit, és ma is diavetítés volt az esti mese.

2163.nap

Ma is akkor keltem, amikor apa indult dolgozni, aztán reggeli után anya bevitt az oviba. Délelőtt sokat voltunk az udvaron, és ebéd és pihi után jött értem a Mama és szokás szerint a Noémivel együtt mentünk hozzá angolozni. Ma a ruhadarabokat tanultuk, úgyhogy még fel is öltöztünk, hogy mindent be tudjunk mutatni :) Angol után még ott maradhattam játszani a Botival, de amikor ők haza indultak, akkor mi is hazasétáltunk anyával.
Amikor hazaértünk apa már persze itthon volt. Én kicsit interneteztem: megnéztem pár zászlót a gugliban. Utána le is rajzoltam párat. Vacsorára ma is sajtos-tejfölös tésztát kértem, mert az fincsi :)  Vacsora után megnéztük az utolsó adását az egy perces játéknak (végre holnaptól a régi kedvencem a "széf" lesz!). Este pedig diavetítést kértem mesének.

2162.nap

Reggel anya vitt oviba, úgyhogy ráértem vele kelni, de még apa is itthon volt - épp indult dolgozni. Délelőtt az oviban voltunk kicsit tornázni a tornateremben és a versenyben a mi csapatunk nyert :)  Aztán kimentünk a gyümölcsevés után az udvarra és nagyon szépen sütött a napocska, mi pedig jót rohangáltunk. Az ebéd is egész jó volt és a pihenő után ismét kimentünk az udvarra. Apa is ott talált meg négy után amikor értem jött, de még befejeztem az Igivel a golfversenyt... Aztán hazajöttünk átöltözni és amikor anya is hazaért, vele lementem a játszótérre focizni. Hatra hazajöttünk, mert anya ment orvoshoz. Apával játszottam és interneteztem kicsit, utána ettem jó sok sajtos-tejfölös tésztát vacsorára és mivel jól ettem, kaphattam egy krémtúrót is desszertnek (sajnos a csoki nagyon ritkán van megengedve manapság...). Estig még megnéztük az egy perces játékot és lassan mentem is fürdeni és aludni.

ui.: 26-a van, tehát este méricskélés volt: 17.6 kiló és 115 centi vagyok.