Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2168.nap

Délelőtt azt találtam ki, hogy az autóim színeiből képzeletbeli országok zászlajait rajzoljuk meg. Mindhárman rajzoltunk zászlókat amik nekem nagyon tetszettek.
Ebédre Újpestre mentünk a Klári mamához és épp belemelegedtem volna a labdázásba a Mamával, amikor indulnunk kellett :(  Ugyanis mentünk Ikladra, felköszönteni a névnapján a Zalánt, de még előbb felvettük a Kati mamát is, mert ő is jött...  Ikladon előbb a szobában játszottunk, ugyanis én is kaptam játékokat: egy jojót és egy marokkó nevű játékot, ami szuper játék, ugyanis ha ügyesen veszel el színes pálcákat, akkor a végén össze lehet adni a pontszámokat és képzeljétek anyát is és apát is elvertem a játékban, mindkétszer nekem lett ugyanis több pontom (a fehér pálcikát ugyanis én vettem le és az 20 pontot ér!). Utána felmentünk a ház mögötti rétre futkározni (egyet pereceltem is amikor túl gyorsan szaladtam lefelé... de nem vészes, csak a nadrágomnak annyi...), sőt még gyomot is kapálhattunk :))  Aztán kezdett egyre hidegebb lenni, úgyhogy visszamentünk a lakásba és hamarosan indultunk is. Mondjuk egy kicsit még kénytelenek voltunk maradni, ugyanis amikor apa kiállt az udvarból, akkor defektet kapott az autó és apa hamar kénytelen volt kereket cserélni, de a pótkerékkel hazajöttünk végül szerencsésen.
Itthon hamar vacsoráztunk anyával, aztán mentem is már fürdeni, hogy még maradjon idő este diafilmen mesét nézni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr145156479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása