Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2430.nap

Ma volt a karácsonyi ünnepség az oviban!
Épp reggelizéskor értünk be anyával és egy pici játék után kimentünk a folyosóra a karácsonyfához, ahol énekeltünk és a fa alatt már ott volt egy halom játék! Na ezeket a csoportban rögtön ki is bonthattuk és szebbnél szebb dolgok voltak a csomagokban. A két legjobb játék pedig egy autógarázs és egy Verdás társasjáték volt. Ezzel rögtön el is kezdtünk játszani a fiúkkal. Közben lehetett sütit enni és üdítőket inni, mert azt is vittünk be. És ma még az ebéd is szuper volt: a leves után ugyanis tejbegríz következett! Szuper!  A délutáni szieszta és uzsonna végén pedig jött értem és a Noémiért a Kati mama az Annával és a Botival. De ma nem mehettem velük játszani, mert közben apa is hazaért, tehát engem is hazahozott a Mama. Nem baj, itthon folytatódott a saját x-faktorom, aztán vacsoráztam apával, aki hozott egy irtó vicces muffint, amit meg is ehettem a spenót után: zöld volt, de nem csak a tetején a díszítés, hanem a töltelék is! Ilyet se láttunk még :) Mivel már besötétedett, így be tudtuk rendezni a szobámban a kis falut is mécsesekkel. Meseszép lett... A Kód után mentem fürdeni és aludni és épp az ajándékokat meséltem amikor anyának beugrott, hogy nekem is van egy hasonló garázsom, csak nem lett elővéve, de most hamar megkereste, szóval itthon is tudok autógarázzsal játszani ezentúl :))

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr65156755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása