Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2417.nap

Reggel anya vitt oviba és már egész sokan bent voltak addigra, és képzeljétek, délelőtt volt báb előadás! Átmentünk a kettes csoportba és ott adtak elő az óvónénik a Mikulásról és az erdei állatokról egy klassz kis mesét. Anya volt a süni, de a legviccesebb szerintem a Krampusz volt, mert szörnyen vicces feje volt :) 
Ebéd után jött apa és az volt a meglepetés mára, hogy nem kellett itthon pihizni, hanem rögtön a Kati mamához mentünk, ugyanis már ott volt a Dédi, az Ani, az Anna és a Boti és egyszercsak szólt a mama, hogy a gyerekszobába hozott egy nagy halom ajándékot a Mikulás! Szuper! Miután átnéztük az ajikat, a konyhában a Dédi és az Ani segítségével citromokból, szegfűszeg és tökmag segítségével aranyos kis süniket csináltunk (és még finom illatuk is volt). Közben apa szétszerelte az asztalt a gyerekszobában és a helyére összeszerelte a számítógépasztalt és egy számítógépet. Ejha!  A gépet még nem szabad bekacsolni, tehát maradtak a "hagyományos" játékok: én a Botival építettem egy autópályát. Épp nagyban autóztunk, amikor visszajött értem apa és elvitt a Nevtamba, ahol ma is szuper jót játszottunk a fiúkkal és a Vangi nénivel. Utána még apával megnéztük a behavazott Templom teret és jöttünk haza. Itthon anyával társasoztam amíg apa a Krisztit tanítgatta a számítógépen valami programokra és közben megérkezett a rendelt pizza és azt vacsoráztunk. Estig befejeztük a társasozást anyával, aztán már mentem is fürdeni és aludni, mert már későre járt...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr925156742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása