Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2343.nap

Délelőtt megcsináltam holnapra a házi feladatomat angolból (ki kellett színezni pár lapot, amin a történetek szereplői - a kacsa, a kenguru és a cica vannak).
Délre mentünk szokás szerint Újpestre a mamához ebédelni és evés után játszottunk egy hosszú skip-bo partit, amit a mama nyert meg. Kettőre viszont siettünk haza, mert kezdődött  a forma egy és apa persze azt nézte, én meg mehettem pihizni... De persze kijöttem amikor hallottam, hogy Hamilton kiesett és akkor már maradhattam is. Amikor pedig vége lett a futamnak, elmentünk anyáért a teszkóba (ugyanis addig ő bevásárolt) és alighogy hazajöttünk, már mentünk is apával a Botiért és a Zoliért és együtt mentünk focizni a KAC pályára. Ott voltak a Beniék is, de mivel nekem az igazi nagy focilabda túl kemény, így keveset rugdostam, inkább labdaszedő voltam és amikor a Krisztiék is odaértek, akkor vele futottam pár kőrt. Hat után pedig mindenki indult haza, így mi is. Itthon apa főzött virslit vacsorára és lassan már mentem is fürdeni, de nem kellett rögtön aludni is menni, hanem kilencig még társasoztam apával.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr715156662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása