Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2318.nap

Ma is még a Klári mamánál voltam napközben:
Reggel apa elvitt hozzá és a délelőtti program az Ázsia center bebarangolása volt. Jött a Kati és a Julika néni is, de elég nagy ez az áruház szerű izé, és én eléggé untam egy idő után... Na jó, az klassz volt, hogy vett nekem egy szuper rajzoló tollkészletet a Mama (3D-s és világít a sötétben!), és még fagyit is kaptam. Szerencsére a mamáék is ráuntak a mászkálásra és hazajöttünk. Ma is szuper volt az ebéd: egy német specialitást csinált a Kati. Valami körris szósszal kellett leönteni egy hatalmas sült krinolint és krumpli volt hozzá. Be is vágtam egy rendes adaggal. A délutáni alvást is megúsztam ma, mert elment az idő a mászkálással és négykor indultunk haza metróval. Jött a Kati is, mert megmutattuk neki a lakásokat. Nagyon tetszett neki, de nem maradtak sokáig, mert még haza is kell jutniuk metróval. Azért még elkísértük őket a villamos megállóba és épp találkoztunk visszafelé jövet a Kati mamával, a Noémivel és a Dömével. Épp akkor jött az Oszi a Noémiért, minket pedig hazakísért a Mama. Itthon megmért anya (mivel 26-án elfelejtődött), aztán ettem pár falatot vacsorára, megnéztem két pingvines történetet és már későre járt, úgyhogy mennem kellett fürdeni és aludni...

Milán

Tehát a mai méreteim: 18.2 kiló vagyok, 120 centi magas, a fejem 50, a lábam pedig 19 centi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr55156636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása