Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2316.nap

Ma jó mozgalmas napom volt:
Reggel már vártak ránk a Jennyék a ház előtt, ugyanis őket is elvittük Újpestre - ha már engem amúgy is elvisz apa a Klári mamához. Ugyanis ma is őnála voltam. De nem sokat üldögéltünk ám otthon! Rögtön lementünk a közeli közértbe az ebédhez venni ezt-azt és alighogy visszaértünk, jöttek a Jennyék is vissza a Szilvivel, aki a Jenny unokatesója. No egy szó mint száz, az egész társaság felkerekedett és kimentünk a temetőbe virágokat vinni a sírokra. Jó sokat mászkáltunk az egyik sírtól a másikig. Kicsit el is fáradtam, de sebaj, mert a piacra is kimentünk és ott kaphattam finom frissen sült lángost. Persze ez azt is jelentette, hogy később nem kértem ebédet, mert tele voltam még a lángossal... Pedig ma a Kati főzött csilis babot, de legalább addig tudott velem a Mama játszani skip-bo-t :)  Délután megúsztam a pihizést is azzal, hogy a teszkóba is elmentünk, ahol egy krémtúrót vetettem magamnak - ezzel az uzsonnát is letudtam...  Délután pedig épp a villamosos könyvet nézegettem a Mamával, amikor megérkezett értem apa és hazahozott. Itthon kicsit tévéztünk, ettem vacsorára rántott husit és amikor telefonált a Kati mama, hogy lemegy sétálni, akkor mi is elkísértük egy darabon - ugyanis pont összefutottunk anyával és akkor már indultunk is a Csilláékhoz, szülinapozni. Volt csokitorta is, de én leginkább a Lili kutyát egzecíroztam, aki persze benne volt a játékban és hajlandó volt butáskodni velem :)  Sajnos már elég késő volt és nem maradhattunk sokáig, hanem hazajöttünk, de én még kisírtam apából, hogy fürdés előtt játsszon velem fél órácskát...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr805156634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása