Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2315.nap

Reggel korán keltem (apa ennek kevésbé örül, pedig így többet tudunk játszani...), aztán tízre átmentünk a Jenny-ékért és együtt mentünk Újpestre. A Klári mamánál ott volt már a Kati néni is és épp a finom ebéd készült - nagy mennyiségben (elég a Stefan-ra nézni és érthető...). Én még pénteken megegyeztem a Mamával, hogy inkább vele ebédelek kint  a konyhában, mert elég zsúfolt lett az ebédlőasztal, úgyhogy amíg a többiek bent ettek, én kint vettem magamhoz egy tál finom apró csavartésztás húslevest (imádom ezt a tésztát!), és a másodikra kapott friss rántott husit is még után küldtem. Desszertnek a Katiéktól kapott nagy halom csoki közül választottam egy Milkát. A nagyszobában előbb én szórakoztattam a Jennyt azzal, hogy megtanítottam skip-bo-zni, aztán a Stefan lepett meg engem azzal, hogy újabb és újabb szőlőcukrokat varázsolt valahogy a fülem mögül elő :)
Amikor a Katiék indultak még máshová látogatóba, akkor mi is hazajöttünk. Itthon a rajzolgatás után lementem anyával sétálni (persze a Mamával is, de előbb őt és a Dömét még meg is kellett keresni), és vacsora után előbb kicsit rajfilmet néztem apával, aztán még játszottunk is egy történetet az autókkal, de megint hamar elálmosodtam és ma is sikerült kilencre ágyba kerülnöm különösebb győzködés nélkül is.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr115156632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása