Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2309.nap

Délelőtt apa kitalálta, hogy menjünk ki a légiparádéra. Hát egye fene, menjünk... Kis nehezítésnek még el kellett mennünk a délutánra tervezett atlétikai versenyre félretetetett jegyeinkért is a stadionhoz, és ha már ott voltunk, akkor onnan a piros metróval mentünk a Kossuth térre - mondván, ezzel a metróval úgyis ritkán járunk. Hát szerintem ez tök ugyanolyan metró mint  a kék... és még a szerelvények is ugyanolyan kékek, csak a táblák pirosak. No sebaj, szeretek metrózni :)
A kitérő miatt csak fél órát láttunk a repülőkből (hú, az egyik irtó közel és alacsonyan szállt el előttünk a Duna felett!), de nekem ennyi is bőven elég volt és a víziparádé már egyáltalán nem is érdekelt - pár uncsi hajó után inkább elsétáltunk a parlament előtti térre. Sajnos azonban idén nem volt itt semmi szinte. Se mutatványosok, se bódék, se népművészeti izék, semmi. Csak egy rendőrzenekar játszott a tér túloldalán, de nem olyan jól, hogy emiatt maradjunk, úgyhogy inkább hazajöttünk (metró, autó) és ebédeltünk tegnapi maradékot. A szieszta előtt még játszottunk egy "skip-bo"-t és megint én nyertem. Klassz!  aztán alighogy felkeltem, már indultunk is a versenyre. A Kati mamánál volt a találkozó a Krisztiékkel és akkor már fel is köszöntöttük (kis késéssel) a Krisztit a névnapja alkalmából.
Az atlétikai verseny pedig egyszerűen szuper volt! Apa nagyon jó helyre szerzett jegyeket, egész közel a pálya közepéhez, ahonnan mindent jól láttunk és még le is mehettünk az első sorokhoz, ahol szinte mellettünk futottak el a versenyzők. A kalapácsvetés is nagyon tetszett és a futó számok is és persze teli torokból drukkolhattunk a magyaroknak :)  Persze megvártuk az olimpikonokat is és csak utána jöttünk haza. Útközben megálltunk vacsizni egy mekiben de én csak egy fánkot kértem.
Épp időben értünk haza, mert lassan kezdődött a tűzijáték. Felmentünk a tetőre és onnan néztük a szép fénylő gömböket és rakétákat.   Hát mitmondjak, jó álmos voltam mire véget ért és egy turbó gyors fürdés és hajmosás után már zuhantam is az ágyamba...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr105156626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása