Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2299.nap

Hiába győzködött apa, délelőtt nem volt kedvem sehova sem menni. Pedig szépen sütött a nap, de viszont megtaláltam az ágyam alatt a bunkerben egy nagy kosár állatot, és mivel mostanság állandóan a Madagaszkárt nézzük (a két részt felváltva...), ezért adta magát, hogy új történeteket találjak ki az állatsereglettel, mert van közöttük oroszlán, zebra, víziló és zsiráf is, pont mint a rajzfilmben. No és még apát is sikerült rávenni néhány "epizódszerepre" :)  Ja és közben anya csinált bolonyait ebédre, de aztán elment dolgozni, mert ma délutános volt. No sebaj, én ebéd után pihiztem és három körül átcsörögtünk a Mamának, hogy mehetünk-e fagyizni... igen volt a válasz, úgyhogy másodpercek alatt elkészültem és az ajtóban toporogtam :)  Miután megettük a finom fagyit, amire a Mama meghívott minket, felmentünk hozzá egy labdáért és én meg apa lementünk a játszótérre focizni és kosarazni. Kicsit nehezebb ez a labda, mint a megszokottak, úgyhogy ésszel kellett belerúgni és a kosárig fel sem tudtam dobni, de azért jót játszottunk, és amikor anya odaért a munkából, akkor kicsit még vele is fociztam, aztán feljöttünk. Vacsorára is bolonyait kértem és ma kilenc előtt hamar meg is fürödtem, mert szerencsére apa megengedte, hogy kicsit belenézzek az Ezek megőrültek elejébe is, és rögtön mentem is már aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr55156616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása