Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2289.nap

Apa reggel bekapcsolta nekem a Madagszkárt és így megnéztem a végét, aztán a Mamával karöltve elmentünk a piacra vásárolni. A tojásos néninél sikerült mindenkit összezavarnom a számolásban, a néni kevesebbet számolt, a Mama többet adott, de végül csak kiszámolták ki- kinek mennyit ad és ad vissza :)  A zavaros pénzügyek után itthon vette észre anya, hogy az uborkát meg jól ott felejtettük, de visszaszaladt érte és még megőrizték neki szerencsére. Délig sakkoztam, rajzoltam és olimpiát néztem amíg anyáék főzőcskéztek, és egész finom rakott krumplit ütöttek össze ebédre, aztán hazajöttünk sziesztázni és utána lementünk a játszótérre. A Mama és  a Noémi már lent voltak és csatlakozott hozzánka  Lolita is sarazni: "főztünk" ugyanis egy nagy halom gombócot. Nagyon szépek lettek!  Közben apa is odajött munkából, de nem maradt sokáig, inkább hazament átöltözni. Amikor pedig hazavitték a Noémit, mi is mentünk, de még nem haza, hanem egy kicsit sétáltunk a Dömével kiegészülve. Estig itthon olimpiát néztünk (nyertek a magyar kézilabdások!), vacsoráztam és kilenckor mentem fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr125156606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása