2285.nap

Reggel ismét a Mamához mentem, apa vitt át, és délelőtt játszottam, aztán lementünk rollerral kutyát sétáltatni (mármint én rollereztem...). Az ebéd fincsi volt, legalábbis a palacsinta... Aztán már jött is anya, és elmentünk a reptérre, hogy integessünk az Anitának, de mire kiértünk, ő már valószínűleg el is repült, mert már nem is volt kiírva a repülője. Pedig mi időben kiértünk... Azért ha már ott voltunk, megnéztük a repülőket ahogy fel- és leszállnak, de nem nagyon jól van ez kitalálva, alig lehet látni valamit és a kilátó pedig zárva van :(   Aztán visszajöttünk és kicsit pihiztünk, mert irtó meleg volt ma déltájban, és elsétáltunk a könyvtárba. Szerencsénk volt, mert találtunk olyan "Mi micsoda" könyveket, amiket már nem is lehet kapni és már régóta meg akartunk nézni. Amikor hazaértünk, apa már itthon volt. Kicsit játszottunk, aztán ettem fagyit anyával és nemsokára megérkeztek a Csilláék. Sajnos senki nem játszott velem: anya  a Csillával, apa meg a Csabával beszélgetett folyton... Na de legalább elkezdődött a kedvenc műsorom a tévében és azt tudtam nézni. Aztán elmentek a Csabáék, én pedig etem egy keveset és hamar mentem is fürdeni, mert kezdődött végre az olimpiai műsor!