Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2282.nap

Reggel apa átvitt a Mamához, mert ő meg anya is dolgozni mentek... Délelőtt nagy feladatot kaptam: szét kellett válogatni a kinder figurákat. Külön a járműveket, külön a kézzel festett figurákat és a többit. Meg is számoltuk őket, majdnem száz lett mindegyik kupac! Ma hamarabb ebédeltem, mert jött értem az Ani és elmentem vele a belvárosba, a Klári mamához. Mivel hamar beértünk metróval a nyugatihoz, ezért kicsit beugrottunk az Alexandra könyvesházba is (hű, jó sok könyv van ám ott!), és így pont időben értünk a Mamáékhoz. Amíg az Ani lábát "műtötte" a Mama, addig én a Zsuzsi nénivel beszélgettem az élet nagy dolgairól :)  Hazafelé pedig az Aninak nagyon jó ötlete támadt: hajóval utaztunk le a Margit hídtól a Gellért hegyig. Csúcs! Onnan villamos és metró és már itt is voltunk Kispesten. Épp összefutottunk anyával, akit elkísértem az Adelinékhez (ez egy ilyen kísérős nap úgy látszik...). Hazafelé majdnem megáztunk, de szerencsére épp csak cseperegni kezdett az eső és még szinte szárazon hazaértünk. Apa már várt minket és vacsora után megmutattam neki az új könyvemet és még az autókkal is játszottunk, de aztán már kezdődött a műsorom, úgyhogy a tévé elé vetettem magam hamar...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr375156599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása