Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2281.nap

Reggel korán keltünk, de én teljesen magamtól, még kelteni sem kellett, ugyanis ma apa vitt ki minket a KAC-ra. Útközben még a Csillát is felvettük, mert ő várta a táborozóit. Mi pedig futottunk, trambulinoztunk és ping-pongoztunk anyával vagy két óra hosszat. Utána mentünk a mamához és levezetésképp sétáltunk egyet a Dömével ebédig. Kicsit korábban ettünk, mert elkísértük anyát dolgozni az oviba. Sajnos visszafelé jövet a mama megbotlott és elesett, én pedig nem tudtam felsegíteni, úgyhogy elszaladtam és szóltam két bácsinak, akik odajöttek és segítettek talpra állni szegény mamának, aki szerencsére annyira nem ütötte meg magát, de azért otthon kicsit jegelte a lábát. Én pedig pihiztem addig és utána lementünk vissza az oviba a Noémiért, akivel egyből mentünk is a játszótérre. Sokat hintáztunk és rohangáltunk amíg meg nem érkeztek a Noncsiért. Akkor már nekem se volt kedvema játszótéren maradni, főleg, mikor alternatívaként felmerült a fagyizás lehetősége :) Ígyhát elsétáltunk a fagyizóba és én egy "kék lagúna" nevű finomságból kértem egy gombóccal. Alighogy felértünk, már jött is értem anya és hazahozott. Eddigre már apa is hazaért. Estig még játszottunk, rajzolgattam és Toy story-t néztünk, aztán kicsit vacsoráztam és már kezdődött is végre a kedvenc műsorom, az "Ezek megőrültek". Új hét - új csapatok, de ugyanolyan vicces feladatok voltak ma is.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr575156598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása