Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2266.nap

Ma már a saját ágyikómban ébredtem, de ez azt is jelenti, hogy sajnos vége a Balatoni nyaralásnak :(
Délelőtt rajzolgattam és megnéztük a tegnapi forma 1 időmérőt apával, közben anya csinált ebédre rántott halacskát és husit és rizst, amit meg is ettem, úgyhogy megérdemeltem egy fagyit desszertnek. Mivel sziesztázni nem volt kedvem, ezért kicsit húztam az időt és amíg apa mosogatott, addig tévéztem (ugyanis anya pedig átment pakolászni a Kati mamához), de aztán csak pihiznem kellett egy órát, akárhogy is alkudoztam. No, sebaj, amikor felkeltem, akkor már ment a forma 1 és apa azt nézte persze, úgyhogy én is fél szemmel azt néztem illetve folytattam a délelőtti játékokat. Aztán anya is hazaért és amikor vége volt a versenynek, együtt elmentünk vásárolni az Aldiba, onnan pedig a Csabáékhoz, ugyanis neki tegnap volt a névnapja és ezért felköszöntöttük. A Csillától is kaptam egy fagyikelyhet, úgyhogy jó kis nap volt azért ez a mai is :) Amikor hazaértünk, apával számolósat játszottunk, aztán vacsoráztam és még anyával is matekoztam egy másik játékkártyával, de akkor már jó későre járt, úgyhogy apa elzavart aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr335156583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása