Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2265.nap

Címkék: balaton

Ma volt a Boti szülinapi bulija!
Az első vendégek pont apáék voltak: tízkor ért le a Kati mama és apa, és rögtön be is állhattak a "tereprendezésbe", ugyanis a másik házból még át kellett hozni székeket, nyugágyat, satöbbi... Persze ez minket -gyerekeket - nem túlzottan érintett, mi hatalmas lendülettel vetettük bele magunkat a játékokba és sötétedésig egy percre sem álltunk le (talán az evést-ivást kivéve...). Délelőtt medencézés és trambulinozás volt, de déltől kezdve sorra jöttek a meghívottak, úgyhogy egyre többen lettünk és szuper játékok voltak! Képzeljétek, a Biankáék még két irtó édes tengerimalacot is elhoztak és lehetett őket simogatni és a fűben kergetni :) aztán még mielőtt a többi vendég megérkezett volna, még lesétáltunk a Balatonban is lubickolni egy nagyot. Irtó sokat mentünk befelé, de mindenhol csak derékig ért nekem a víz... Amikor már jó messze voltunk a parttól, játék következett: a legjobb a vízbedobálás volt, engem anya, apa és még a Zoli is dobált, jó nagyokat repültem és csobbantam! Amikor kezdtem fázni, apa és a Mama visszasétált velem a házba, és nemsokára jöttek a többiek is. A délután hátralévő részében a főszerep azért a medence környéke (vízipisztolyozással kiegészítve) és a trambulin maradt, nomeg a vizes műanyagszőnyegen csúszás... Délután a férfiak nekiálltak fát hasogatni a grillezéshez és a vacsora nagyon finom grill parti volt, desszertnek pedig fagyi :)  Természetesen a Botit is felköszöntöttük (kapott egy nagy halom ajándékot), és volt torta is és "boldog szülinapot" éneklés is. Sajnos hamar este lett... Anna még felvette persze a Mamától kapott világítós tündérlány ruháját és mi is kaptunk világítós karszalagokat, de kilenc után készülődni kezdtünk és indultunk haza. A Bogit is mi hoztuk haza és nagyon hamar megérkeztünk, ami nem is volt akkora baj, mert én már irtó álmos voltam, úgyhogy hazaérve hamar mentem is fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr295156582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása