Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2236.nap

Tök jó, ma nem kellett oviba mennem! Délelőtt anyával voltam itthon egy darabig, aztán átmentem a Kati mamához. Épp a Botiról beszélgettünk és a Mama mondta, hogy vége az iskolaévnek, mire én megkérdeztem, hogy "akkor a Boti elmegy nyugdíjba?", ami nagyon tetszett a Mamának :))
Az ebéd is kedvemre való volt - legalább is a leves, ugyanis brokkolis volt, jóóóó sok bogyóval. Olyan sokat ettem, hogy a másodiknak már nem jutott hely a pocakomban :)  Szieszta alatt könyveket nézegettem és olvasgattam, aztán jó sokat ettem uzsonnára, mert a leves "hatása" úgy látszik elég hamar elmúlt. No és mivel szuper idő volt, hát lementünk a játszótérre és irtó sokat lent is lehettem. Előbb apa ért oda a munkából, aztán nemsokára anya is és akkor felmentünk előbb vissza a mamához, ugyanis a Kriszti az Annával már ott volt és apa kapott tőlük meg a Mamától névnapi söröket, én pedig még kicsit játszhattam az Annával, aztán hazajöttünk. Itthon hamar rajzoltam is apának ajándékot (mivel tegnap ezt ígértem neki), és apa csinált nekem szendvicset vacsira, de aztán a Csilla jött - apa pedig ment: mégpedig a Csabával, moziba valami háromdés szkifi horrorra vagy mire. No sebaj, én is fent maradhattam egész sokáig, anya kilenckor fürdetett csak meg. Kicsit bedagadt az oltásom helye, kaptam rá borogatást, de nem fáj szerencsére. Aztán tízkor már olyan álmosság vett erő rajtam, hogy inkább nem vártam meg apát és elmentem aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr135156549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása