Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2223.nap

Ma ugyan még nincs gyereknap, csak holnap, de azt ígérte apa, hogy ha jó leszek, akkor kimegyünk délután a városligetbe...
No én mindent megtettem ezért: jó kisfiú voltam reggel a vásárláskor a teszkóban és jól viselkedtem délben a Kati mamánál is, úgyhogy miután anya befestette a mama haját, indulhattunk is a belvárosba.
Hát nagyon szuper volt a városligetben! Elsőnek a Vajdahunyad várába mentünk, ahol játék kiállítás volt. Ez mondjuk nem volt akkora nagy szám szerintem (apa persze állandóan le akart fényképezni a star wars-os szereplőkkel, akik ott mászkáltak, de nem hagytam magam). Innen elsétáltunk a ligetbe, ahol trambulinozhattam egy jót és utána visszasétáltunk a vár mögötti nagy rétre. Itt egész sok sátor meg mindenféle játék volt, és vettünk igazi, parázson sült kürtős kalácsot uzsonnára (fincsi volt!) és kipróbáltam pár játékot, de most jött csak a legklasszabb rész: Ugyanis volt a parkoló melletti téren egy vidámpark, és oda is elmentünk, apa pedig megengedte, hogy bármelyik két játékot kipróbáljam. Hát elsőnek rögtön eldöntöttem, hogy azt a felfújt átlátszó gömbbe bebújós, vízen gurulós dolgot választottam és ez aztán szuper jópofa volt! A jó kis "milyen érzés labdának lenni" után azt a spéci nagy sárkányos ugrálóvárat választottam, amit a bejáratnál már messziről kiszúrtam. Ez is nagyon jó volt, azt hiszem kicsit el is fáradtam... Hazafelé még beugrottunk egy plázába a Klári mamának ajándékot venni, de hamar végeztünk és hamar is hazaértünk. Itthon megettem vacsorára a halrudacskákat, amik délről maradtak és este együtt néztük a Csillag születiket.

Milán

ui.: 26-a van, tehát méricskélés: 17.8 kiló, és 117 és fél centi vagyok épp.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr135156536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása