Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2217.nap

Reggel apával együtt keltem, de ma anya is nem sokkal utánunk, ugyanis ő elment az Annáék műsorát megnézni, mi pedig apával a délelőtti játszás és tévézés után mentünk Újpestre a Mamához. Ebéd után kaptam egy spéci elemlámpát a Mamától a névnapomra: mindenféle űrhajós képeket lehet vele kivetíteni. Klassz! A fürdőben rögtön vetítettem is vele. Aztán megnéztük dévédéről az évzárómat és kicsit labdáztunk is a Mamával az előszobában. No ezzel el is ment annyira az idő, hogy itthon már nem kellett aludni menni szerencsére. Helyette lementünk a játszótérre. Levittük a Csilláéktól kapott helikopteremet, amit a Csaba rögtön még tegnap eltört, de apa megragasztotta és ma próbarepülést terveztünk. Sajnos a második felszállásnál ismét ripityára tört a rotorja szegénynek :(   Még jó, hogy vittünk buborékfújót és tapadós labdát is, mert azzal jót labdáztam apával. Kicsit homokoztam is, hogy nehogy már tisztán menjünk majd fel, és mivel már hat óra felé járt az idő, így felcsengettünk a Kati mamának és vele is sétáltunk. Estig még játszottam az autóimmal, de vacsora után már mentem is fürdeni és aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr1005156530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása