Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2198.nap

Reggel csak picit játszottam és máris öltöztünk és elsétáltunk az europarkhoz a villamos végállomáshoz, ugyanis ma nagyon szép nosztalgiavillamosok közlekednek Kispesten! Kis késéssel ugyan, de tényleg elindult két igazán régi villamos (amíg vártunk, addig pedig meg lehetett nézni két ugyancsak régi "mukit" és még fel is lehetett rájuk szállni!). Én választhattam, hogy melyik villamossal menjünk egy kőrt és én a régebbi, barna színűt választottam. Nagyon klassz volt csilingelve végigzakatolni fél Kispestet! Amerre jártunk az emberek szájtátva nézték a villamosokat és fotózták őket. Egyébként ahhoz képest, hogy milyen idős gépek ezek, egész fürgén tudtak menni és annyira nem is volt kényelmetlen az utazás még a fapadon se. Sajnos csak 20 perc volt az út, aztán hazasétáltunk és már ebédelhettünk is. Evés után kicsit pihiznem kellett, de nem sokat mert egy órakor indultunk is már a belvárosba a Csilláékkal együtt, ugyanis ma Jenson Button száguldozott egy igazi forma egyes autóval! Viszonylag hamar talált apa egy parkolóhelyet, ami azért volt szuper, mert így még maradt idő fagyizni is :)  Egy szuperfinom fagyit kaptam, ugyanis nem tudtam dönteni, hogy vaníliát, vagy pisztáciát kérjek, úgyhogy a fagyis néni csinált nekem egy vegyes fagyit, mert szerencsére itt nem gombócra, hanem "kenésre" adták a fagyit. Mire megettük a hideg finomságot, oda is értünk a kordonokkal elzárt úthoz, ahol hamarosan iszonyatos hangerő mellett elszáguldott többször is oda-vissza az autójával Button. Hűűű ez aztán jó hangos kocsi! Miután az első "futam" véget ért, elsétáltunk a Bazilikához, de nem tudtunk közel jutni a forma egyes csapathoz, így végül visszasétáltunk és egy árnyékos helyet kerestünk a második futamhoz. Hát most se volt halkabb! De ami klassz volt még, az a Button után következő pár versenyautó: ezek is fel-alá száguldoztak, de ketten kicsit bemutatóztak is nekünk és előttünk pörögtek párat hangos gumifüstölés közepette. Klassz volt! Mivel ez után piros zászlóztak, mert az egyik autó elromlott, ezért nem vártunk tovább, hanem inkább hazajöttünk.
Hatkor pedig szokás szerint lementünk sétálni a Mamáékkal. Aztán annyira fáradt voltam már - az utóbbi mozgalmas napok miatt gondolom - hogy hét óra után megkértem apát, vigyen el fürdeni, aztán már csak ici-picit vacsoráztam (répafőzelék volt és én csak a borsófőzeléket szeretem...), aztán nyolc után magamtól mentem feküdni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr695156511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása