Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2188.nap

Ma csak apának kellett dolgozni menni, mi itthon maradtunk anyával. Pontosabban reggel kicsit kézműveskedtünk és papírgurigából és tökmagokból próbáltunk tolltartót ügyeskedni egy könyv ötlete alapján. Még délelőtt elmentünk vásárolni is, méghozzá az Interspárba, ami azért jó, mert kaptunk matricát a vásárlásért :) Ebéd előtt még egy butaságot is csináltam, illetve kicsit ügyetlen voltam, ugyanis felráztam az Etitől kapott hógömböt és sikeresen földhöz is vágtam és persze ripityára tört sajnos... :( 
Ebéd után mentem pihenni és közben apa is hazaért (szerencsére ma hamar hazaengedte a főnöke...), és amíg pihiztem, apa nyomtatott nekem egy verdás pázzlét, amit ki is vágtam és kiraktunk délután. Közben anya telefonon megbeszélte a Krisztiékkel, hogy mi is kimegyünk a KAC pályára kicsit futni. Így is lett, és nekem annyira tetszett, hogy körbefutjuk a focipályát, hogy rögtön futottam hét kőrt! Aztán még a fűben is játszottunk és persze a Boti hozott focit is, aztán még hazaindulás előtt futottam anyával még egy levezető kőrt, úgyhogy összesen nyolcat kocogtam ma! Hazaérve ettünk ma vett virslit (én kértem délelőtt a nénitől a spárban!) és este egy ideig nézhettem a csillagszületiket, amíg el nem álmosodtam...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr365156500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása