Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2187.nap

Reggel hamar megrajzoltam a "házi feladatomat", és be is vittük az oviba. Mivel kedden van mostanában az úszás, így ma voltam oviban. Nem baj, mert úgyis rég voltam már "nagy" tornán, ami pedig egész jó, mert sokat játszunk közben. Szerencsére még maradt idő az udvarra kimenni is :) Ebéd és pihi után sorra jöttek a szülők és aki hozott ültetni való növényeket, az kimehetett az udvarra kertészkedni. Szerencsére hamarosan apa is megérkezett és így mi is mentünk a sziklakertbe ültetgetni. Négy aranyos virágot ültettünk el: apa kiásta a lyukat ami kábé akkora volt mint a cserépben a földhenger, én beöntöttem egy kis vizet, apa beigazgatta a növénykét és én pedig eligazgattam a földet, aztán ismét meglocsoltam. Ja és persze én néztem ki a helyet is, ahová ültettünk. Négy növénykével hamar végeztünk, így még maradt idő az udvaron játszani, aztán fogat mostunk anyával és elmentünk anya fogorvosához, hogy megnézze a fogaimat. Először megijedtem a tükörtől, mert azt hittem a torkomba néz majd vele a bácsi, de mondta, hogy őt a torkom kevésbé érdekli, hanem inkább a fogaim, és tényleg nem is "bántott" csak megnézte  a fogaimat és mindent rendben talált. Közben apa is odaért (addig ő hazavitte a sok cuccunkat) és amíg anyát is megvizsgálta a bácsi, addig mi apával elmentünk a játszótérre és ott vártuk anyát, akivel aztán hazajöttünk. Én már éhes voltam, úgyhogy hamar megvacsoráztam és csak utána kezdtem rajzolni és játszani. Este még apa is beállt az egyik autós játékba, aztán ma időben próbáltunk fürdeni menni, ami többé-kevésbé sikerült is.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr435156499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása