Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2174.nap

Délelőtt mindössze annyi történt, hogy elmentünk vásárolni (elég uncsi...), aztán amíg anya ebédet csinált, addig játszottam (egyedül is és apával is). Az ebéd nagyon finom volt, a pulyka nugetts-ből majdnem annyit ettem mint apa! Utána viszont semmi kedvem nem volt aludni... Háromig azért elvergődtem valahogy... Délután pedig épp autóztam, apa takarított, amikor csengett a telefon: a Kriszti hívta anyát, hogy van-e kedvünk velük elmenni a Sárkány centerbe a játszóházba... Hát még szép, hogy van!!! Hamar öltözünk is indultunk. Szuper volt a játszóház, mert szinte a miénk volt az egész, olyan kevesen voltak. Másfél órán keresztül rohangáltunk, csúszdáztuk és pakolásztunk-építgettünk. Még a Zoli is épített egy nagy várat az összes szivacskockából, amit mi persze lelkesen le is döntöttünk :)  Irtóra elfáradtunk és csurom izzadtság voltunk mindhárman a végére... Nem csoda hát, hogy amikor hazaértünk, vacsorára is jó sokat ettem vacsira is, de most bolonyait kértem, úgyhogy apa vágott nekem pár karika kókuszrudat desszertnek. Estig még kicsit játszottunk, de ma nem kellett kétszer mondani, hogy menjünk fürdeni és aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr525156486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása