1916.nap

Délelőtt itthon játszottam, és ebédre ma is mentünk Újpestre, a Klári mamáékhoz. Második fogást még választhattam is: nem meglepő módon a barackos gombóc mellett voksoltam :)
Ebéd után a Mama és a Peti felköszöntötték apát a szülinapja alkalmából és torta is volt gyertyával és tűzijátékkal, de hamarosan a Klári mamával együtt autóba ültünk és elmentünk a Veresegyházi Medveparkba medvéket nézni és etetni. Még a bejárat előtt egy jópár háziállatot is meg lehetett etetni fűvel: tyúkokat, kecskéket, lovakat, disznókat. Egy igen életre való kecske például folyton megszerezte a másoknak odatartott falatokat, még félig a kerítésre is felmászott a cél érdekében. A következő tanya már a Medvepark volt, ahol előbb kőrbe mentünk és megnéztük a medvéket, a farkasokat (voltak kisfarkasok is!) és szarvasokat, de láttunk gólyákat, kacsákat és mosómedvéket is és egy kilátóba is fel lehetett menni. Amikor körüljártuk a helyet, akkor anya vett egy flakon mézet és hozott két nagy fakanalat és azokra lehetett a mézet rácsorgatni és a medvéknek a kerítése benyújtani, és a medvék nagyon ügyesen a nagy nyelvükkel egy slukkra le is nyalták a finom mézet róla. Irtó vicces ám a medve-etetés! Mindenki kipróbálta: amíg volt mézünk, jó sok medvét megkínáltunk vele és mindegyiknek ízlett, úgy láttam :) Épp elfogyott a mézecske, amikor igencsak beborult az ég és cseperegni kellett az eső, úgyhogy hazajöttünk hamar, csak még a Mamát persze hazavittük.
Itthon apa forma 1-et nézett, mi pedig anyával lementünk sétálni a Mamával és a Dömével, utána pedig pizzát vacsoráztunk és mentem fürdeni. Az esti mesét ma is inkább én báboztam anyáéknak, mert azt is nagyon élvezem...

1915.nap

Délelőtt elmentem apával vásárolni, mert anya összeírt jópár dolgot a peniből. Egész hamar végeztünk is (mivel sokat segítettem apának), és egy kicsit még játszottam, de aztán már kész is lett az ebéd és leültünk enni. Épp jókor, mert már kezdtem éhes lenni...
Ebéd után pihiztem, de csak fél háromig, mert apa megengedte, hogy a Zigby új részét megnézzem délután.
Kicsivel később pedig a Csabáékkal együtt bementünk fagyizni a belvárosba: megnéztünk egy szép teret, egy érdekes szökőkút-szerűséggel, aztán fagyiztunk és mászkáltunk kicsit a váci utcában. ott egy villamos!Amikor végig sétáltunk, lementünk a Duna-partra és ott mentünk visszafelé. Képzeljétek, láttunk egy igazi nagyon régi villamost is! És egy kiállítást is, és két régi képen voltak régi villamosok, pont mint a könyvemben. Klassz!
Miután hazaértünk, apával társasoztam, mert anya a konyhában rámolt. Fürdés után még megettem a pizzás-csigát amit én választottam délelőtt, és lassan mentem is fogat mosni és aludni.

1914.nap

társasozunk apávalReggel még apa épp itthon volt és indult dolgozni, de hamar még adott reggelit. Délelőtt pedig elmentünk vásárolni és a Kati mamához. Még ott volt a Boti, úgyhogy ismét sokat vihogtunk (anya mondjuk ezt nem szereti...) egészen az ebédig (és az ebéd alatt is kicsit). Apropó ebéd: az fincsi rántott hal volt majonézes krumplival. Jóllakottan hazasétáltunk és itthon aludtam is egy jót a szieszta idő alatt. Uzsonna után nekiláttam társasjátékot készíteni és mire apa hazaért, el is készültem és vele játszottunk is rögtön, mert közben anya elment szokás szerint zumbázni. Társasozás után vacsoráztunk és anya is hazaért, ő pedig apával felváltva sütött amerikai palacsintát desszertnek, de szerintem a magyar palacsinta finomabb. Fürdés végeztével még anya ölében együtt megnéztünk pár To Stroy játékot az interneten.

1913.nap

Címkék: balaton

Este olyan hamar elaludtunk a Botival a felfújható matrac-ágyon, hogy csak na... Reggel arra ébredtem, hogy a Boti felkelt, így én is követtem. Sajnos délelőtt nem tudtunk kimenni játszani, mert egyfolytában esett az eső. Sebaj, bent a házban is jót játszottunk, de lassan indultunk is már, mert még a jegyeket is meg kellett venni az állomáson és dél előtt kicsivel jött is a vonat. Ez egy sokkal modernebb vonat volt, mint idefelé: csendesebb, kényelmesebb volt és szép piros. Mi persze egész úton ökörködtünk a Botival :)
Amikor megérkeztünk Budapestre, apa már várt minket a pályaudvaron, ami szerencsés ötlet volt, mivel már megint esett az eső... Előbb a Kati mamához mentünk fel, mert a Boti ott maradt, mi pedig ott ebédeltünk, de mi jöttünk aztán haza és én aludtam is egy pár órát, mert nagyon álmosító idő volt. Ébredés után uzsonnáztam egy fánkot, utána rajzolgattam, játszottam a Toy Story játékkal és vacsoráztam anyával.
Este még a fürdés és fekvés előtt csináltam egy társasjáték-pályát anyáéknak, amit végig is játszottak és én voltam a "játékmester", vagyis én mondtam meg a szabályokat. Klassz volt :)

1912.nap

Címkék: balaton

Reggel korán keltünk, ugyanis mentem anyával a Balatonra, méghozzá vonattal! Apa kivitt minket az állomásra és megvárta amíg indul a vonat, hogy integessen nekünk :)  Az út kicsit hosszú volt, de vittem pár játékot és azokkal el voltam végül is... Amikor megérkeztünk az állomásra, elénk jött a Kriszti, ami azért is volt jó, mert ma esős napunk volt sajnos.... Az ebéd utáni program hajókázás volt, mert épp nem esett az eső. Klassz volt a hajó is, mert fújt a szél és szép nagy hullámok voltak, de nekünk - gyerekeknek a legjobban az tetszett, hogy irtóra szaladni kellett a szakadó esőben a kocsihoz, és mindenki bőrig ázott :)
A házba visszaérve átöltöztünk és délután még tudtunk a kertben is játszani (bár megint vizesek lettünk, de sebaj...). Estére nagyon elfáradtam és fürdés után nem sokkal mentem is aludni, de előtte még beszéltem telefonon apával kicsit.

1911.nap

Reggel, miután apa elment dolgozni, mi lementünk valami papírért az oviba és így találkoztam az Enikő nénivel és a Marianna nénivel is. aztán felmentünk a Mamához a gyerekülésért és már a ház előtt várt is minket az Eszti néni autóval, ugyanis ő vitt minket a Kőbányai strandra, mégpedig a Csillával együtt. Eleinte tele volt a medence gyerekekkel, de ők szinte mind ugyanaz a csoport voltak és egyszercsak hopp! elmentek és szinte kiürült a medence. Klassz! Onnan kezdve irtó jókat tudtam játszani az Eszti nénivel.
Dél tájban árnyékba vonultunk és ott kártyáztunk, ettünk hot-dogot és vattacukrot, majd ismét pancsoltunk és négy körül hazaindultunk. Pontosabban a nagy játszótérre a Mamával és a Noémivel. Képzeljétek, egy néni lehozott sétálni egy kis kosárban egy irtó édi kiscicát, akit meg is volt szabad simizni és nagyon aranyosan nyávogott is :)
Aztán a Noémit hazavitték, és amíg anya visszaért a körmöstől, addig fent voltam a Mamánál, majd anya hazahozott. Sajnos apa még nem volt itthon, de hamarosan hazaért és bekapcsolta a számítógépet, így tudtam kicsit játszani a minimaxon egészen fürdésig.
Ma pedig én báboztam esti mesét anyáéknak! Nagyon tetszett nekik az előadás :))

1910.nap

Ma is mozgalmas napom volt:
Reggel még apa csinált nekem reggelit mielőtt elindult dolgozni, aztán anya is felkelt és elmentünk csavarogni... Elsőnek az oviba mentünk, de ott épp filmforgatás volt, úgyhogy nem akartunk zavarni, és nem maradtunk sokáig csak pár percig. Majd elmentünk a gyógyszertárba, onnan az Interspárba (ahol a "gyors sor" se volt valami hűdegyors...). Itthon kipakoltunk és átmentünk a Kati mamához ebédelni, onnan pedig a Krisztiékhez mentünk és egész délután ott játszhattam a Botival és az Annával. Ez szuper volt! Közben a Kriszti lenyírta klassz rövidre a hajamat és rendeltünk pizzát uzsonnára, de ettünk muffint is. Öt után hazasétáltunk és épp apával együtt értünk haza. Anya ment zumbázni, én pedig apával játszottam, meg kicsit a számítógépen is. A híradó alatt ettünk főtt kukoricát és rögtön utána átsétáltunk a Dédiékhez. Anya már ott volt, mi pedig hoztunk ajándékokat az Aninak és fel is köszöntöttük. Én kicsit malmoztam anyával, aztán amíg apa összeszerelte az új tévét, addig a Dédivel néztük a távoli villámokat és hallgattuk a mennydörgést. szerencsére a vihar hamar elvonult, mi pedig száraz bőrrel tudtunk így hazajönni. Mivel irtó álmos voltam már eddigre, ezért már csak hamar lefürödtem, hajat mostunk és már mentem is gyorsan az ágyikómba aludni egy jót :)