Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1910.nap

Ma is mozgalmas napom volt:
Reggel még apa csinált nekem reggelit mielőtt elindult dolgozni, aztán anya is felkelt és elmentünk csavarogni... Elsőnek az oviba mentünk, de ott épp filmforgatás volt, úgyhogy nem akartunk zavarni, és nem maradtunk sokáig csak pár percig. Majd elmentünk a gyógyszertárba, onnan az Interspárba (ahol a "gyors sor" se volt valami hűdegyors...). Itthon kipakoltunk és átmentünk a Kati mamához ebédelni, onnan pedig a Krisztiékhez mentünk és egész délután ott játszhattam a Botival és az Annával. Ez szuper volt! Közben a Kriszti lenyírta klassz rövidre a hajamat és rendeltünk pizzát uzsonnára, de ettünk muffint is. Öt után hazasétáltunk és épp apával együtt értünk haza. Anya ment zumbázni, én pedig apával játszottam, meg kicsit a számítógépen is. A híradó alatt ettünk főtt kukoricát és rögtön utána átsétáltunk a Dédiékhez. Anya már ott volt, mi pedig hoztunk ajándékokat az Aninak és fel is köszöntöttük. Én kicsit malmoztam anyával, aztán amíg apa összeszerelte az új tévét, addig a Dédivel néztük a távoli villámokat és hallgattuk a mennydörgést. szerencsére a vihar hamar elvonult, mi pedig száraz bőrrel tudtunk így hazajönni. Mivel irtó álmos voltam már eddigre, ezért már csak hamar lefürödtem, hajat mostunk és már mentem is gyorsan az ágyikómba aludni egy jót :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr475156208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása