Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1913.nap

Címkék: balaton

Este olyan hamar elaludtunk a Botival a felfújható matrac-ágyon, hogy csak na... Reggel arra ébredtem, hogy a Boti felkelt, így én is követtem. Sajnos délelőtt nem tudtunk kimenni játszani, mert egyfolytában esett az eső. Sebaj, bent a házban is jót játszottunk, de lassan indultunk is már, mert még a jegyeket is meg kellett venni az állomáson és dél előtt kicsivel jött is a vonat. Ez egy sokkal modernebb vonat volt, mint idefelé: csendesebb, kényelmesebb volt és szép piros. Mi persze egész úton ökörködtünk a Botival :)
Amikor megérkeztünk Budapestre, apa már várt minket a pályaudvaron, ami szerencsés ötlet volt, mivel már megint esett az eső... Előbb a Kati mamához mentünk fel, mert a Boti ott maradt, mi pedig ott ebédeltünk, de mi jöttünk aztán haza és én aludtam is egy pár órát, mert nagyon álmosító idő volt. Ébredés után uzsonnáztam egy fánkot, utána rajzolgattam, játszottam a Toy Story játékkal és vacsoráztam anyával.
Este még a fürdés és fekvés előtt csináltam egy társasjáték-pályát anyáéknak, amit végig is játszottak és én voltam a "játékmester", vagyis én mondtam meg a szabályokat. Klassz volt :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr415156211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása