1902.nap

Ma délelőtt apával átmentünk a Kati mamához, mert reggel telefonált, hogy csinál nekem medencét az erkélyen és lehet pancsolni. Átvittem a Macót a dömperen, ugyanis ez titokban egy vízipisztoly :) Le is spricceltem a Mamát és apát, de a Dömét nem sikerült, mert bemenekült még időben a szobába :)
Amikor meguntam a pancsolást (hát nem olyan sokáig tartott a lelkesedés...), akkor hazamentünk és onnan rögtön a Klári mamáékhoz. Képzeljétek, a Peti vett két irtó aranyos pici bohóchalat az akváriumába! Édesek, ahogy ott úszkálnak. A finom ebéd után még kicsit játszottam a Mamával, aztán indultunk haza, mert apa nem akart lemaradni a forma egyről... Bezzeg nekem meg az ágyba kellett menni... Még jó, hogy háromkor anya átvitt a Kati mamához ismét pancsolni. Amikor pedig apa telefonált, akkor onnan egyenesen az Árkádba mentünk abba a szuper fagyizóba, ahol egy nagyon fincsi vanília fagyit kértem magamnak. A Csilláék is odajöttek, és fagyizás után jöttünk is haza, és hétkor lementünk kicsit sétálni a Mamával és a Dömével. Azért nem hatkor, mert ma is dög meleg volt, még ekkor is harminc foknál is több! Amikor feljöttünk, apa sütött pár zsemlét és azon melegében megcsináltuk szendvicsnek vajjal, szalámival, sajttal és jól befaltuk! A vacsora után még kicsit játszhattam a számítógépen, aztán mennem kellett már fürdeni és aludni...

1901.nap

Hát a hőség ma is adott volt: reggel, amikor leültem enni, megnéztem a hőmérőt és már akkor (nyolc előtt kicsivel) 32 fokot mutatott! Nem semmi! A játszótérre nem is volt kedvem lemenni, de hogy mégse üljek itthon, amíg anya főzőcskézik, ezért elsétáltunk apával az Europarkba. Megnéztünk pár régi autót (apa ötlete volt, én nem rajongok az autókért, csak ő...), és vettünk pár apróságot, de a lényeg, mármint az én szempontomból, hogy kerestünk olyan Toy Story figurákat, amik még hiányoznak a gyűjteményemből. Sajnos csak egy Polipot találtunk, de ő meg már megvan, méghozzá két méretben is... Útközben oda- és visszafelé is láttunk egy csomó hatalmas cserebogarat (hú de ijesztő ám egy ekkora repülő fenevad!). Ebéd után én mentem sziesztázni, de olyan meleg volt, hogy hiába ment az előszobában a ventilátor, így se tudtam aludni... Uzsonnára pedig anya főzött kukoricát, ami szuper ötlet volt, mert nagyon szeretem a főtt kukoricát és meg is ettem egy egész csövet majdnem teljesen. Délután sokat játszottam a figuráimmal és képzeljétek, anya a szekrény tetején, egy dobozban talált még újabb Toy Story-s bábukat, amiket még régebben adtak a mekdonáldszban és annó félretette ezeket. Na ez most nagyon szuperül jött! Kicsit játszottam a számítógépen is, aztán vacsora után még fagyiztunk is, és hamarosan beesteledett, én pedig mentem aludni...

1900.nap

Ezen a szép, kerek számú napon minél kevesebbet voltunk a napon, ugyanis ma aztán igazán meleg volt! Azért nem ültünk itthon...
Reggel még apa bekapcsolta nekem a tegnap megszerzett Toy Story játékot és egész sokáig eljutottam Woody-val, majdnem a vonat végéig! Aztán valamit elkapcsoltam, és nem akart működni semmi, úgyhogy lekapcsoltuk inkább a gépet... Node sebaj, mert úgyis lassacskán indultunk a Krisztiékkel az Ikeába vásárolgatni. Mivel a gyerekmegőrző tele vol, és sokat kellett volna várni, így mégis anyáékkal mentünk és ott rosszalkodtunk mellettük...  Ebédre ott ettünk hot-dogot, mivel olyan nagyon éhesek nem is voltunk a nagy hőségben. Aztán hazajöttünk és én aludtam egy jót. Amikor felébredtem, épp hazaért apa, és amikor anya elindult zumbára, mi lementünk a játszótérre. Nem maradtunk túl sokáig, mert éhes lettem, és inkább feljöttünk vacsorázni: apa hozott ugyanis pizzát és azt melegített nekem. Fincsi volt. Amikor pedig anya is hazaért, elmentünk vásárolni a teszkóba, ahol végre kipróbálhattam a "kampót" a Toy Story-ból. Sajnos több próbálkozás után se sikerült egyetlen plüss állatot se kipecázni... Jó sokáig ott voltunk, úgyhogy amikor hazaértünk, máris mentem fürdeni és aludni.

1899.nap

Ma sem üldögéltünk sokat itthon: reggeli után telefonáltunk a  Krisztiéknek és amikor ők is elkészültek, átjöttek értünk és elmentünk a Kopaszi-gátra. Nagyon klassz volt ma is, csak irtó meleg volt az idő.
Képzeljétek, a végébe elsétáltunk a gátnak és ott láttunk pár kacsát. Elkezdtünk nekik kenyérdarabokat dobálni és ekkor megjelent egy kacsamama és hápogott hangosan, mire a túlpartról tizenegy kiskacsa jött oda és ők is csatlakoztak a "lakomához". Irtó aranyosak voltak! Visszafelé megálltunk a játszótéren hintázni, csúszdázni, homokozni, és még egy-egy gombóc fagyit is kaptunk (én pisztáciásat kértem). A nagy meleg elől végül a mamához menekültünk és picit ebédeltünk is, de ma nem kellett aludni menni, mert már késő volt, és anya ment a Noémiért, és amikor már kicsit hűvösebb lett, akkor lementünk a játszótérre és az árnyékban homokoztunk és hintáztunk és csúszdáztunk. Közben apa is megjött a munkából, de nem maradt sokáig, de mi sem, mert amikor a Noémi hazament, akkor mi is feljöttünk. Itthon pedig a híradó után anya csinált tejberizst vacsorára és fürdés után apa a számítógépre szerzett egy szuper Toy Story-s játékot, azt is kipróbáltuk, de aztán már nagyon álmos voltam és mentem aludni...

1898.nap

Címkék: balaton

Ma reggel irtó sokáig aludtunk, mivel nagyon kifárasztott mindenkit a tegnapi nap és későn is feküdtünk le. Reggeli után a kertben folytattuk a ramazurit, ott, ahol tegnap befejeztük :) A Boti vízipisztollyal lövöldözött, a Krisztiék a vizes sapkás játékkal játszottak én pedig mindennel egy kicsit. Ebédre az Andi és a Kriszti hoztak sok lángost és mi "díszíthettük" fel magunknak, úgyhogy én megszórtam sajttal, utána tejfölpöttyöket tettem rá, ezekbe a pöttyökbe kukoricát tettem, középre pedig virslikarikát. Nemcsak szép, de finom is volt! Ebéd után még sokat játszottunk (bújócskáztunk is, ami egy ekkora házban + kertben igen nehéz játék ám! telis tele van jó búvóhelyekkel!), és még bementünk egy wellness fürdőbe is pár órára. Ott volt csúszda, gomba, mindenféle spriccelős dolog, szóval jó kis fürdő volt, nagyon élveztük.
Sajnos hamar késő délután lett, és lassan készülődni kellett, mert indultunk haza. Én még szívesen maradtam volna, mert nagyon jól éreztem magam, de hát így is két napig maradtunk, pedig csak egy napra készültünk... A Botit kitettük az Aranka mamáéknál és már jöttünk is haza.
Apa már várt minket és este elmeséltük neki a sok élményt. Közben ettem és fürödtem, aztán már mentem is aludni, mert tíz óra volt, én pedig ma is nagyon álmos voltam már...

1897.nap

Címkék: balaton

Ha tegnap nem is jött össze, de ma mégis lementünk a Balatonhoz!
Az úgy volt, hogy délelőtt a Krisztiék idejöttek és velük ötösben leautókáztunk nagyvidáman a Balatonhoz, ugyanis a Bogiék épp ott nyaralnak és béreltek egy szép nagy házat, ahová meghívtak minket. Szuper! Délelőtt sokat játszottunk, és ebéd után jött a zenélős autó és kaptunk jégkrémet. Sok-sok játék után pedig még bementünk előbb Balatonszemes belvárosába mászkálni, megnéztük a kikötüt is és láttunk kacsákat és hattyúkat is, onnan pedig átsétáltunk Lellére, kisvonatozni. Ez is nagyon klassz volt (csak irtó hangos)  :)  Este még játszhattunk irtó sokáig és apa is telefonált, vele is beszélgettem kicsit.

1896.nap

Sajnos a mára tervezett Balatoni út elmaradt, mert nincs még kész a kis ház siófokon... :(
Sebaj, azért elég mozgalmas napunk volt ma: délelőtt elmentünk vásárolgatni a Mamával együtt és képzeljétek, olyan szerencsénk volt, hogy kaptunk az egyik boltban egy Jessi plüss figurát, pont mint a Toy Story-ban! Irtó jól néz ki. Még egy Postás Pat -et is vettünk, mert az is pont olyan, mint a rajzfilmben. Még ebéd előtt lementünk a játszótérre és a Dömét is lehoztuk sétálni a kutyafuttatóba. Ebédelni pedig hazajöttünk és mivel álmos voltam, így aludtam is egy jóízűt egészen négyig.
Délután visszamentünk a játszótérre mert a Mama már ott volt a Noémivel. Épp vele - mármint a Noémivel - csúszdáztam (persze rosszalkodva, összevissza) amikor apa is megérkezett. Maradtunk, amíg megérkezett a Timi a Noncsiért, akkor anya ment zumbázni, mi pedig feljöttünk apával. Itthon rajzolgattam kicsit, aztán rajzfilmet is néztem, majd a vacsora után még internetes játékokkal játszottunk apával, méghozzá apa keresett Toy Story-s játékokat! Csak sajnos közben este lett és mennem kellett fürdeni és lassan aludni is, pedig én még játszottam volna sokáig...