Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1901.nap

Hát a hőség ma is adott volt: reggel, amikor leültem enni, megnéztem a hőmérőt és már akkor (nyolc előtt kicsivel) 32 fokot mutatott! Nem semmi! A játszótérre nem is volt kedvem lemenni, de hogy mégse üljek itthon, amíg anya főzőcskézik, ezért elsétáltunk apával az Europarkba. Megnéztünk pár régi autót (apa ötlete volt, én nem rajongok az autókért, csak ő...), és vettünk pár apróságot, de a lényeg, mármint az én szempontomból, hogy kerestünk olyan Toy Story figurákat, amik még hiányoznak a gyűjteményemből. Sajnos csak egy Polipot találtunk, de ő meg már megvan, méghozzá két méretben is... Útközben oda- és visszafelé is láttunk egy csomó hatalmas cserebogarat (hú de ijesztő ám egy ekkora repülő fenevad!). Ebéd után én mentem sziesztázni, de olyan meleg volt, hogy hiába ment az előszobában a ventilátor, így se tudtam aludni... Uzsonnára pedig anya főzött kukoricát, ami szuper ötlet volt, mert nagyon szeretem a főtt kukoricát és meg is ettem egy egész csövet majdnem teljesen. Délután sokat játszottam a figuráimmal és képzeljétek, anya a szekrény tetején, egy dobozban talált még újabb Toy Story-s bábukat, amiket még régebben adtak a mekdonáldszban és annó félretette ezeket. Na ez most nagyon szuperül jött! Kicsit játszottam a számítógépen is, aztán vacsora után még fagyiztunk is, és hamarosan beesteledett, én pedig mentem aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr235156199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása