Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1902.nap

Ma délelőtt apával átmentünk a Kati mamához, mert reggel telefonált, hogy csinál nekem medencét az erkélyen és lehet pancsolni. Átvittem a Macót a dömperen, ugyanis ez titokban egy vízipisztoly :) Le is spricceltem a Mamát és apát, de a Dömét nem sikerült, mert bemenekült még időben a szobába :)
Amikor meguntam a pancsolást (hát nem olyan sokáig tartott a lelkesedés...), akkor hazamentünk és onnan rögtön a Klári mamáékhoz. Képzeljétek, a Peti vett két irtó aranyos pici bohóchalat az akváriumába! Édesek, ahogy ott úszkálnak. A finom ebéd után még kicsit játszottam a Mamával, aztán indultunk haza, mert apa nem akart lemaradni a forma egyről... Bezzeg nekem meg az ágyba kellett menni... Még jó, hogy háromkor anya átvitt a Kati mamához ismét pancsolni. Amikor pedig apa telefonált, akkor onnan egyenesen az Árkádba mentünk abba a szuper fagyizóba, ahol egy nagyon fincsi vanília fagyit kértem magamnak. A Csilláék is odajöttek, és fagyizás után jöttünk is haza, és hétkor lementünk kicsit sétálni a Mamával és a Dömével. Azért nem hatkor, mert ma is dög meleg volt, még ekkor is harminc foknál is több! Amikor feljöttünk, apa sütött pár zsemlét és azon melegében megcsináltuk szendvicsnek vajjal, szalámival, sajttal és jól befaltuk! A vacsora után még kicsit játszhattam a számítógépen, aztán mennem kellett már fürdeni és aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr975156200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása