1832.nap

Reggel segítettem apának a nagyszobában, ugyanis egy öngyilkos virág levetette magát éjjel a mélybe és minden csupa virágföld volt, de apa visszatuszkolta a virágot és a földet a cserépbe és azért is a helyére visszatette a renitens élőlényt :)  A délelőtt többi részében sokat fotóztam és játszottam, aztán indultunk Újpestre. Útközben vettünk virágot anyának és a nagymamáimnak és rögtön oda is adtuk a Klári mamának amit neki vettünk. Az ebéd szuper volt: brokkoli krémleves bogyókkal és pörkölt (amiből inkább csak a finom csavaros tészta fogyott...). Nem maradtunk már sokáig, mert még a tortáért is elmentünk és itthon picit pihiznem is kellett, mert...
Mert háromtól sorra érkeztek a vendégek, ugyanis ma is a szülinapomat ünnepeljük! Szuper!!! Előbb a Kati mama jött egy csokitortával, utána az Orsiék. Kicsivel utánuk jöttek a Krisztiék, a Csabáék, aztán a Zalánék és végül a Noémiék, szóval jó sokan voltunk! Nagyon jó kis buli kerekedett és a csúcs a tortám volt, ugyanis egy marcipán 5-ös villamos és Toy Story-s gyertyák voltak rajta! Irtó jól nézett ki és fincsi is volt, főleg a villamos :)
Természetesen irtó sokat játszottunk, de hat óra felé hirtelen mindenki hazaindult és hipp-hopp kiürült a lakás, itt maradtunk hármasban...
Én vacsorára is levest kértem, közben apa és anya ezerrel takarítottak, rámoltak, mosogattak. Apa annyira belemelegedett a mosogatásba, hogy anya vitt fürdeni, de utána még volt idő a lefekvésig, amit rajzfilm nézéssel töltöttem...

1831.nap

Reggel apa csinált reggelit, de utána sajnos elment dolgozni, pedig ma szombat van... No így délelőtt sokat játszottam egyedül (nem baj, szeretek a játékaimmal lenni), de amikor anya főzőcskézés közben méricskélt, akkor persze segítettem neki! Ebéd előtt még sétáltunk egy kicsit anyával és evés után átmentem aludni a mamához, mert itthon anya porszívózni, és takarítani akart és úgy nehéz közben aludni...
Amikor átértünk, pont ott voltak a Krisztiék és ők is ebédeltek épp, és kaptam tőlük és a mamától közösen ajándékba egy szuperklassz rollert! Nagyon örültem neki, de ettől még azért menni kellett aludni... Kicsit aludtam is és miután felébredtem, elmentünk a Botiért a dédiékhez és onnan hazajöttünk. Épp előttünk pár perccel érkezett meg a Jani papa és a Gergő is és hoztak húsvéti ajándékokat nekünk. Ez eddig jó kis ajándékozós nap! Klassz! Délután persze sokat játszottunk, és amikor apa hazaért, bekapcsolta nekünk a wii-t, amivel végül a legtöbbet a Boti és a Gergő játszottak... Közben a Kriszti és a Zoli is megérkeztek. Estefelé azonban mindenki hazaindult, én pedig megnéztem még egy Zigby-t, ettem ismét gófrit (ez most az egyik kedvencem, nutellásan), mentem fürdeni és lassan aludni.

1830.nap

Reggel bementünk apával az oviba, és a délelőtt elég hamar eltelt, ugyanis a sakk után mentünk az udvarra és ott jól elvoltunk. Az ebéd is egész jó volt: tojásleves és rántott halacska. No és ebéd után már jött is értem anya és hazahozott aludni (no persze csak pihiztem az ágyamban egy órát...)
Épp meguzsonnáztam, amikor hazaért apa és hozott egy kis fényképezőt, amit én is használhatok majd (csak még elemeket kell találni bele, amik pár képnél többet is kibírnak). Mivel apa ilyen hamar hazaért, ezért ők - anyával - elmentek vásárolni, én meg a Kati mamához, mert nekem nem volt kedvem velük menni.
Apa hamar jött értem, és rögtön levitt a nagy játszótérre, ahol pár csoporttársam is lent volt. Csúszdázás és hintázás után azonban elkövettem azt a hibát, hogy - apa figyelmeztetése ellenére - kavicsot dobáltam az (üres) csúszdának... De hiába mondtam, hogy nem volt ott senki, ezt a dobálózást valamiért nem értékelik apáék, és haza is kellett jönni :(
Sebaj, úgyis kezdtem éhes lenni és szerencsére apa hozott pizzát, úgyhogy ettem egy kis szeletet. Utána kipp-kopp kalapácsoztam és megnézhettem a Toy story 2 végét, aztán ettem brokkoli levest, amit a mama küldött (ugyanis nekik az volt ma az ebéd... klassz!). Viszont fürdés után már elég álmos voltam, úgyhogy nem is kellett győzködni: mentem az ágyikómba és mese után már aludtam is mint a bunda :)

1829.nap

Reggel ma is apa vitt oviba és a délelőtt mozgalmas volt: elsőnek a preventív tornára mentünk, utána gyakoroltunk az anyák-napi műsorra és mielőtt az udvarra kimentünk volna, még kicsit megünnepeltük a szülinapomat: volt süti és szörp :)
Az udvaron ebédig voltunk, de nem ízlett ma az ebéd, mert paradicsomos káposzta volt, amiből a paradicsom még jó is lenne, de a káposzta miatt mégse finom valahogy... Na sebaj, épp végeztem a fogmosással, amikor megjött értem anya, ugyanis ma ügyeletes volt reggel, ezért haza tud vinni, és itthon alukálhatok.
Persze nem aludtam, csak pihiztem... de délután le tudtunk menni jó sokat a nagy játszóra! Ott volt  a Kati mama és vele volt az Anna, a Boti és a Noémi is, úgyhogy rengeteget tudtunk játszani. Hintáztunk, rollereztünk, homokoztunk és rohangáltunk egészen hatig. Közben apa is odajött munkából. Itthon pedig apával csináltunk melegszendvicset és azt vacsoráztam, és a kipp-kopp kalapácsos játékommal ügyeskedtem, no és ma Zigby-t néztem a fürdés előtt, utána pedig még kicsit játszottam és mentem aludni.

1828.nap

Ma már oviba mentem: reggel korán, magamtól felkeltem és reggelizés után nem sokkal apa már vitt is "munkába". Délelőtt elsőnek húsvéti locsolkodás volt: a lányokat, az óvónéniket és a dadusnéniket is meglocsoltuk, de előbb természetesen a szép hosszú verset is elmondtuk nekik, amit tanultunk. Cserébe kaptunk sok csokitojást :)  Még ebéd előtt volt arra is idő, hogy kimenjünk az udvarra. A fiúkkal csigákat kerestünk, utána  a lányokkal is játszottam a faházban és anyához is odaszaladtam köszönni. Ebéd után pihiztünk és már jött is anya értem és a Noémiért és mentünk a Kati mamához. Ott pedig bábszínházaztunk és bunkert is építettünk és hat óra tájékában, amikor a Dömét lehoztuk sétálni, akkor mi már hazajöttünk.
Apa már várt minket és sikerült neki kicserélni a Lego társasomat , amit a Petitől kaptam (csak olyanom már volt), ígyhát rögtön ki is próbáltuk és játszottunk egy birkanyírósat: én nyertem - fölényesen... :)
Vacsora után megnéztem a Toy Story 2 első felét és fürdés után már mentem is aludni, mert már álmos voltam.

1827.nap - öt éves lettem!!!!!

Reggel apa még itthon volt, amikor keltem, így ő adott kalácsot reggelire és még gyorsan boldog szülinapot kívánt, és hamar anya adott egy "előleget" az ajándékaimból, amivel játszottam is rögtön: egy kalapácsolós klassz játék ez, csináltam is egy képet: napocska, felhő, repülő és egy rét volt rajta. Délelőtt a Krisztiék áthozták az Annát, aki itt is maradt velünk és egész délelőtt együtt játszottunk. Szupi volt! Később lementünk hármasban az ebédért és felvittük a Mamához, de még ebéd előtt levittük a Dömit sétálni és mi is jót rohangáltunk a kutyafuttatóban :)  Ebéd után megvártuk még a Krisztiéket, de csak kicsit játszhattunk a Botival, mert mindenkinek menni kellett aludni, így mi hazajöttünk.
Ébredés és uzsonna után rögtön le is mentünk a nagy játszótérre, mert a Mama a Botiékkal már ott volt. Pár órát itt töltöttünk: homokoztunk, buborékoztunk és rolleroztunk. Közben apa is ideért, de hat óra után már kezdett hűvös lenni, így mi hazajöttünk és a Mamáék is elkísértek minket a kapuig. Itthon pedig a vacsora után megkaptam (végre!) az ajándékaimat anyáéktól. Sok szuper játékot és könyvet kaptam, estig bontogattam és próbálgattam a játékokat, a mesélős könyvet is végighallgattuk. Sajnos közben késő lett és már mennem kellett fürdeni és aludni, mert holnap ovi...

Az ötéves paramétereim pedig: magasságom 110 centi, súlyom 15.5 kiló.

1826.nap

Reggeli után kicsit játszottam apával, aztán felkelt anya, jól meglocsoltuk kölnivel, hogy el ne hervadjon, és mi már épp felöltöztünk apával, hogy indulunk locsoló-körútra , amikor telefonáltak a Krisztiék, hogy erre jönnek és várjuk meg őket, mert felugranak, hogy a Boti és a Zoli meglocsolhassa anyát (mi meg az Annát és a Krisztit...). Pár perc múlva tényleg így is lett, és ők mentek tovább a Kati mamához, mi pedig apával előbb a szomszéd Marikát meglocsoltuk és mentünk is már a Noémiékhez, ahol a Noncsin kívül a Timit és a kis Timit is meglocsoltuk és sok csokit kaptunk cserébe :) Innen a Csilláékhoz mentünk, akik nem is számítottak ránk, de azért meglocsoltuk a Csillát ha már ott voltunk! Még a Dédiék is sorra kerültek: náluk ismét összefutottunk a Krisztiékkel és locsolás után még kicsit játszhattunk, aztán indultunk a Kati mamához. A Boti velünk jött autóval, a Kriszti és Anna már nem tudtak, mert nem volt annyi gyerekülés (a Zoli ugyanis még előbb hazament dolgozni). Előbb még hazahoztuk a sok-sok csokit és tojást amit összelocsoltunk apával, és indultunk épp át a Mamához, aki pedig épp a Dömét sétáltatta, úgyhogy tulajdonképpen hazakísértük őt. Ebéd után pedig kifestősöztünk a Botival, méghozzá azzal a varázs-filctollal amit még ebéd előtt hozott neki a nyuszi ajándékba és olyan, hogy ha a fehér filccel átszínezzük a többit, akkor megváltozik a színe és irtó érdekes így rajzolni vele.
Miután Anna elment aludni, mi is hazajöttünk aludni egy kicsit. Ébredés után játszottunk a lego társasommal, vacsorára ettem egy szelet husit és megnéztem a mai 50 perces rajzfilm-adagomat (Zigby, Thomas, Toy Story...). Estig még pázléztam és kugliztam, aztán lassan mentem fürdeni és aludni, mert már kilenc óra volt...