Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1830.nap

Reggel bementünk apával az oviba, és a délelőtt elég hamar eltelt, ugyanis a sakk után mentünk az udvarra és ott jól elvoltunk. Az ebéd is egész jó volt: tojásleves és rántott halacska. No és ebéd után már jött is értem anya és hazahozott aludni (no persze csak pihiztem az ágyamban egy órát...)
Épp meguzsonnáztam, amikor hazaért apa és hozott egy kis fényképezőt, amit én is használhatok majd (csak még elemeket kell találni bele, amik pár képnél többet is kibírnak). Mivel apa ilyen hamar hazaért, ezért ők - anyával - elmentek vásárolni, én meg a Kati mamához, mert nekem nem volt kedvem velük menni.
Apa hamar jött értem, és rögtön levitt a nagy játszótérre, ahol pár csoporttársam is lent volt. Csúszdázás és hintázás után azonban elkövettem azt a hibát, hogy - apa figyelmeztetése ellenére - kavicsot dobáltam az (üres) csúszdának... De hiába mondtam, hogy nem volt ott senki, ezt a dobálózást valamiért nem értékelik apáék, és haza is kellett jönni :(
Sebaj, úgyis kezdtem éhes lenni és szerencsére apa hozott pizzát, úgyhogy ettem egy kis szeletet. Utána kipp-kopp kalapácsoztam és megnézhettem a Toy story 2 végét, aztán ettem brokkoli levest, amit a mama küldött (ugyanis nekik az volt ma az ebéd... klassz!). Viszont fürdés után már elég álmos voltam, úgyhogy nem is kellett győzködni: mentem az ágyikómba és mese után már aludtam is mint a bunda :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr295156127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása