Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1832.nap

Reggel segítettem apának a nagyszobában, ugyanis egy öngyilkos virág levetette magát éjjel a mélybe és minden csupa virágföld volt, de apa visszatuszkolta a virágot és a földet a cserépbe és azért is a helyére visszatette a renitens élőlényt :)  A délelőtt többi részében sokat fotóztam és játszottam, aztán indultunk Újpestre. Útközben vettünk virágot anyának és a nagymamáimnak és rögtön oda is adtuk a Klári mamának amit neki vettünk. Az ebéd szuper volt: brokkoli krémleves bogyókkal és pörkölt (amiből inkább csak a finom csavaros tészta fogyott...). Nem maradtunk már sokáig, mert még a tortáért is elmentünk és itthon picit pihiznem is kellett, mert...
Mert háromtól sorra érkeztek a vendégek, ugyanis ma is a szülinapomat ünnepeljük! Szuper!!! Előbb a Kati mama jött egy csokitortával, utána az Orsiék. Kicsivel utánuk jöttek a Krisztiék, a Csabáék, aztán a Zalánék és végül a Noémiék, szóval jó sokan voltunk! Nagyon jó kis buli kerekedett és a csúcs a tortám volt, ugyanis egy marcipán 5-ös villamos és Toy Story-s gyertyák voltak rajta! Irtó jól nézett ki és fincsi is volt, főleg a villamos :)
Természetesen irtó sokat játszottunk, de hat óra felé hirtelen mindenki hazaindult és hipp-hopp kiürült a lakás, itt maradtunk hármasban...
Én vacsorára is levest kértem, közben apa és anya ezerrel takarítottak, rámoltak, mosogattak. Apa annyira belemelegedett a mosogatásba, hogy anya vitt fürdeni, de utána még volt idő a lefekvésig, amit rajzfilm nézéssel töltöttem...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr115156129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása