1811.nap

Reggel egy ideig apával voltam, aztán ő elkezdte a forma 1-et nézni, de szerencsére anya addigra megreggelizett már és "átvette" apától a stafétát, vagyis játszott velem tovább. Elővettük a kisvonatot és építettünk egy irtó kacskaringós pályát - amin a kis Thomas ugyan folyton kisiklik, viszont jól néz ki :)
Ma kicsit korábban indultunk Újpestre, mert megálltunk a Jyskben és vettünk többek között nekem egy ülőpárnát a konyhai "felnőtt" székre, ugyanis azzal már felérem majd rendesen az asztalt és nem kell a gyerekszékben ülnöm, hanem úgy ehetek mint a felnőttek :)
Ebédre azért a Mamához értünk (pedig jó sokat vásároltunk), és a finom leves és rántott husi előtt- és után is legóztunk anyával. Sőt, innen sem haza mentünk egyből, hanem előbb még elmentünk fagyizni a Csilláékkal abba a szuper cukrászdába, ahová néha szoktunk. Irtó finom fagyi kelyhet választottam és még egy pörgettyűs játék is el volt rejtve az aljába! A fagyizás után hazajöttünk és előbb levittük anyával a szelektívbe a szemetet, aztán megnéztük, hogy le tudunk-e menni a játszótérre, de sajnos irtóra fújt ma is a szél és konkrét homokvihar tombolt a játszótéren, így aztán feljöttünk és itthon játszottunk tovább, nomeg a híradó alatt megvacsoráztam és ma korábban kellett fürdeni és aludni menni is, mert két napja nem aludtam délután...

1810.nap

Reggeli után elmentünk vásárolni a madarasba és mivel jól viselkedtem, kaptam egy kindert is és a motorra is felülhettem kifelé menet. Itthon apa kipakolt, anya elkezdett főzni, és pár perccel később átjött a Kati mama az Annával és a Botival és akkor lementünk apával velük a játszótérre. Sajnos néha feltámadt a szél és akkor jól beterített minket homokkal, de azért csúszdáztunk egy kicsit és a kutyafuttatóba is bementünk még a Mamával és a Dömével, de amikor a Mamáék hazamentek, akkor mi is feljöttünk apával. Pláne mivel már lassan kész volt anya is az ebéddel...
Ebéd után nem sokkal pedig az Anival és a Botival elmentünk a Lurdy házba. Előbb megnéztük a dínókiállítást, de be se mentünk, mert olyan kicsi volt, hanem inkább felmentünk a játszóházba. Na ott aztán úgy kirohangáltunk magunkat, hogy csak na! Mindent kipróbáltunk és rengeteget ugráltunk-csúszdáztunk-kúsztunk-másztunk. Irtó klassz volt, de sajnos előbb-utóbb apa kiadta az indulási parancsot és hazajöttünk, mert nem sokkal később már ment is anya és a Csilla zumbára és mi vittük őket el autóval. Amikor hazaértünk, nekiláttunk és elkészítettük az esti palacsintához a tésztát. Utána megnéztük a Toy Story 1-et, és ezzel minden részt már láttam. Elmentem fürdeni, hogy este már ne kellejen, és vacsorára természetesen palacsintát kértem :)
Este pedig a Csaba és a Csilla is átjött és ők is palacsintáztak, én pedig még kicsit játszottam apával lefekvés előtt.

1809.nap

Reggel ma is volt még egy kis időm Minimaxot nézni mielőtt anya bevitt az oviba. Délelőtt volt sakk, utána pedig kimentünk az udvarra. Szépen sütött a nap, csak bolond szél fújt... De sebaj, mert ebéd után jött értem a Mama! Nála pihiztem két órát, s aztán lementünk rollerezni! Egyre jobban élvezem a rollerezést, most hogy már nemcsak hajtásból áll a dolog, hanem suhanok is vele, főleg a lejtőkön :) Egy órát rollereztem a környéken, de a játszóterezés ma elmaradt, mivel olyan szél fújt, hogy a homokot a szemünkbe fújta, úgyhogy pár csúszás után a csúszdán, felmentünk inkább. Épp elkészültem az autópályával amikor megérkezett apa, de megkértem, hogy még maradjunk,  mert épp akkor jöttem bele az autózásba... Így hát hatig majdnem maradtunk és csak utána jöttünk haza.
Itthon megnéztünk egy Zigby-t, majd vacsorára csináltunk melegszendvicset. Épp Thomast néztünk, amikor anya is megjött. Még fürdés előtt megnéztük a Toy Story 2 végét is onnan ahol tegnap abbahagytuk és kicsit játszottam is a Toy Story-s játékaimmal, de fürdés után már mentem is aludni, mert álmos voltam...

1808.nap

Reggel még itthon volt apa amikor keltem, és ő adott reggelit, aztán még kicsit néztem a Minimaxot amíg anya elkészült és bevitt az oviba. Délelőtt volt a Csilla féle torna és utána nem sokkal már mentünk is az udvarra mert szépen sütött a napocska.
Ebéd után pihiztünk és már jött is értem a Kati mama a Botival. A Mama háza előtti mini játszótéren rohangálva vártuk a Noncsiékat és miután megjöttek, felmentünk, mert hamarosan kezdődött az angol óra. Rögtön angol után mentek is sajnos a Noémiék, én pedig még picit rosszalkodhattam a Botival, de már jött is apa és hazahozott.
Itthon épp sakkoztunk amikor anya is hazaért. A híradó alatt megvacsoráztam és utána elkezdtük nézni a Toy Story 2-őt. A feléig néztük, aztán mentem fürdeni és aludni, a filmet meg majd holnap folytatjuk.

1807.nap

Reggel pont akkor értünk be az oviba, amikor Enikő néni belekezdett a mesébe. Mese után gyümölcsevés és játék következett, majd kimentünk az udvarra játszani. Sajnos ma Norbi barátom nem jött oviba, úgyhogy nélküle játszottunk...
Az ebéd és a pihenés után jött értem a Kati mama, de ma egyedül. De sebaj, mert a nagy játszóra mentünk és odajöttek még jópáran a csoportomból is és más ismerős gyerekek is, úgyhogy jót játszottunk. Apa is idejött a munkából és amikor anya is megérkezett, akkor feljöttünk, mert kezdett egyre jobban fújni már az a buta szél.
Itthon előbb a toystory-s játékokkal játszottam apával és anyával, aztán a híradó alatt sakkoztam és egy kakaós csigát megettem vacsorára. Fürdésig pedig megnéztünk egy Thomas és két Zigby epizódot (bepótoltuk a tegnapit...), de fürdés után mentem is rögtön aludni.

1806.nap

Reggel alighogy beértünk anyával az oviba, már indultunk is a csoporttal a Csilla tornájára, onnan pedig az udvarra mentünk hamarosan. Eleinte kicsit hűvös volt, de aztán kisütött a nap és így már rohangálni is sokkal vidámabb :)
Ebédre borsófőzelék volt, ami nem épp a kedvencem, de mivel éhes voltam, hát megettem, akárcsak a mákos sütit.
Pihenés után jött értem a Kati mama egyből fel is mentünk hozzá, mert a Botiék már ott voltak és az Ilus néni is odahozta  a Noncsit, és amikor a Tamás is megérkezett, kezdődött az angol óra. Rajzolhattunk is ma és közben tanultunk angolul dolgokat, hogy mit hogy hívnak. Az óráról kijőve már rohantam is mutatni a szép rajzomat apának és anyának, aztán hazasétáltunk.
Híradó után folytattuk a Toy Story 3 -at és ma végignéztük, igaz a végére már kezdtem álmos lenni, de azért irtó jó kis rajzfilm ez!
Hamar még ettem egy melegszendvicset és fürdés után rögtön mentem is aludni, mert már irtó álmos voltam...

1805.nap

Reggeli után anyával elmentünk a védőnénihez, mert ismét eltelt egy év amióta nála jártunk és megnézte, hogy hány kiló vagyok, milyen a hallásom, meg ilyenek... Innen az oviba mentem és délelőtt sétálni voltunk a csoporttal a Wekerlén. Megnéztük tavasszal a virágokat és fákat, aztán még visszaérve az oviba, kimentünk az udvarra is ebédig. Az ebéd is finom volt: karfiol leves és milánói. Pihi után pedig jött a Mama, a Boti és Anna és elmentünk a nagy játszóra. Eleinte kevesen voltunk, de aztán sokan lejöttek, még a csoportomból is páran. Apa is idejött munka után és mi még maradtunk miután a Mama felment a Botiékkal. Majdnem hatig lent voltunk, csak vécére kellett mennem, plusz be is borult az ég, úgyhogy hazajöttünk. Kicsit wii-ztem, utána vacsoráztunk apával (anya ma is zumbára ment közben), és megnéztünk egy Zigby-t is természetesen.
Fürdés után még elkezdtük nézni a Toy Story 3-at, de az elég hosszú én meg már álmos voltam, úgyhogy majd máskor folytatjuk...