1809.nap

Reggel ma is volt még egy kis időm Minimaxot nézni mielőtt anya bevitt az oviba. Délelőtt volt sakk, utána pedig kimentünk az udvarra. Szépen sütött a nap, csak bolond szél fújt... De sebaj, mert ebéd után jött értem a Mama! Nála pihiztem két órát, s aztán lementünk rollerezni! Egyre jobban élvezem a rollerezést, most hogy már nemcsak hajtásból áll a dolog, hanem suhanok is vele, főleg a lejtőkön :) Egy órát rollereztem a környéken, de a játszóterezés ma elmaradt, mivel olyan szél fújt, hogy a homokot a szemünkbe fújta, úgyhogy pár csúszás után a csúszdán, felmentünk inkább. Épp elkészültem az autópályával amikor megérkezett apa, de megkértem, hogy még maradjunk,  mert épp akkor jöttem bele az autózásba... Így hát hatig majdnem maradtunk és csak utána jöttünk haza.
Itthon megnéztünk egy Zigby-t, majd vacsorára csináltunk melegszendvicset. Épp Thomast néztünk, amikor anya is megjött. Még fürdés előtt megnéztük a Toy Story 2 végét is onnan ahol tegnap abbahagytuk és kicsit játszottam is a Toy Story-s játékaimmal, de fürdés után már mentem is aludni, mert álmos voltam...