Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2064.nap

Ma egész nap apával voltam, mert szabin van. Klassz! Délelőtt épp játszottunk és rajzolgattam amikor telefonált a Mama, hogy épp indulnak ebédért, menjünk mi is, mert az egyik kedvencem van ma: milánói makaróni. Hamar öltöztünk is és a konyhánál találkoztunk a Mamával, a Botival, Annával és a Dömikével. Miután megkaptuk az ebédet az ételhordóba,  az ovi kerítésénél köszöntünk az udvaron játszó barátaimnak és anyának, aztán hazajöttünk apával ebédelni.
Ebéd után pedig - ugyancsak a Mamáékkal - elsétáltunk a Köki terminálba megnézni a karácsonyi díszítéseket. Minden nagyon szép volt és a játékboltba is körülnézhettünk. Sajnos amikor leültünk egy kávézóba forró csokikat inni, akkor én a második kortyommal magamra borítottam az egész pohár csokiitalt (pedig nagyon finom almás-fahéjas volt). Hát apa pont olyan mérges lett mint amilyen csokis a ruhám és a padló. Szerencsére a takarítónéni elnézőbb volt és hamar nekiállt eltüntetni az ügyetlenségem nyomait. Hazafelé félúton találkoztunk a Krisztivel, aki hazavitte a Botiékat, mi pedig hazasétáltunk. Délután apa előkeresett egy logikai játékot, ami tényleg jópofa és én is nagyon ügyes vagyok benne, úgyhogy azzal játszottunk és este anyával is játszottam egy kicsit.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr595156368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása