Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2063.nap

Délelőtt rajzolgattam, tévéztem és autókkal játszottam. Apa szerzett "Sün Alfréd forró nyomon" részeket az interneten és rögtön meg is néztem párat (ez most az egyik új kedvenc rajzfilmem a Minimaxon). Közben apáék takarítottak, és amikor elkészültek, akkor elindultunk Újpestre a Mamáékhoz, ahol nagyon finom ebéd várt minket: brokkoli krémleves! Imádom, és persze repetáztam is, úgyhogy alig maradt hely a pocakomban a másodiknak, a husinak és a rizsnek (no azért a desszertnek még valahogy maradt...)
Ebéd után anya kapott ajándékokat és egy tortát is tűzijátékkal, ami klassz volt szerintem. Aztán lassan indultunk haza, de csak felugrottunk egy percre és már mentünk is tovább, felköszönteni az Etit. Épp ott voltak a Krisztiék is, úgyhogy "felavattuk" a felújított lakást a Botival és az Annával :) Egy óra hancúrozás után hazakísértük gyalog a Krisztiéket, és mi is hazajöttünk. Nemsokára ugyanis megérkeztek a Csilláék is, anyát felköszönteni és tévézni. Így aztán apának rajzolgattam, mert csak őt nem kötötte le az ikszfaktor a tévében... Miután a Csabáék elmentek, lassan én is mentem már fürdeni és aludni, mert kilenc óra volt már...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr75156367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása