Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2014.nap

Délelőtt korán keltünk, hiába állítottuk át az órákat, és aztán apával játszottam autós-focisat és ma hamarabb indultunk a Klári mamáékhoz, mert apa ott akarta megnézni a forma egyet. Az ebéd irtó fincsi volt, és kicsit kidobósoztunk az előszobában mielőtt indultunk volna a temetőbe. Ugyanis oda mentünk és a Julika néni is jött velünk. Sok mécsest gyújtottunk és én fújhattam el a gyufákat (mindaddig, amíg egyszer apának a körmére nem égett - szó szerint a gyufa és ráadásul még a gyufa helyett a mécsest fújtam el...). Aztán hazavittük a Julika nénit és a Mamát és még egy másik temetőbe is gyújtottunk egy mécsest és végre hazajöttünk. Eddigre már átestem a holtponton és nemhogy fáradt nem voltam, de épp ellenkezőleg: teljesen fel voltam pörögve. Ennek örömére apa előszedte a trambulint :) Amikor kifáradtam, kicsit festegettem és hatkor lementünk sétálni a Mamáékkal. Vacsorára anya pizzát sütött és én is abból kértem. Fürdés előtt még apa mutatott nekem egy érdekes, orosz villamosmúzeumról képeket, és olyan fáradt voltam fürdés után, hogy még mesét se kértem...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr85156278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása