Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2009.nap

Reggel olyan csendben volt apa, hogy nem is ébredtünk fel anyával, amikor készülődött és elment. De nem is baj, hogy kicsit később mentünk be az oviba, mert esett ma is ez a fránya eső, ami miatt nem tudunk már egy ideje kimenni az udvarra :(
Délelőtt egy érdekes játékot játszottunk: újságpapírból lehetett zöldségeket csinálni. Én uborkát csináltam úgy, hogy hengerbe gyűrtem össze és zöld krepp papírral vontam be. Egész jó lett.
Az ebéd ma nagyon finom volt: paradicsomleves és rántott husi rizzsel. A sziesztázás után pedig elmentem a Csilla féle tornára, ami után már jött is  a Kati mama és a Noémivel együtt mentünk fel hozzá angolozni. Sajnos a Boti még beteg (Anna pedig _már_ beteg...) így kettesben voltunk az angolon, aminek épp vége lett amikor jött értem apa és hazahozott. Itthon megnéztem 1-2 Noddy epizódot és vacsorára is ettem parilevest, aztán játszottunk apával és közben anya is hazaért és megmutatta milyen könyveket vett ki a könyvtárból, aztán az új Teddy's train cédét is meghallgattam, amit a Tamás lemásolt nekünk is. Este még ettem egy pudingot fürdés és alvás előtt, a mese pedig az új könyvek közül egy Bogyó és Babócás volt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr455156331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása