Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1984.nap

Reggel még itthon volt épp apa amikor keltem, aztán amikor a Mama telefonált, akkor lementünk a konyhára az ebédért, pontosabban ott átvett a mama és anya ment dolgozni. Az ovi kerítésénél köszöntem a csoporttársaimnak akik épp kint játszottak az udvaron, aztán hamar megebédeltünk a Mamával (finom volt az ebéd: tojásleves és rántott husi), mert lassan indultunk az usziba. Klassz, hogy pénteken nemcsak nincs ovi, de helyette usziba megyünk, mert imádok pancsolni! Ma is nagyon jó volt az úszás és minden gyakorlatot megcsináltam (a magam módján) amit a Péter bácsi mondott. Persze Anna és a Noémi is ott volt és ők is ügyesek már. A pancsi után a Kriszti elvitt minket a közeli pizzériába és ettünk 1-1 szelet pizzát (én gombásat persze). Fincsi volt. Aztán visszasétáltunk a Mamával és pihiztem másfél órát. Pihenés után legóztam (egy nagy kacsát építettem) és rajzoltam, és már jött is apa és hazasétáltunk. A lépcsőházban anyával is összefutottunk, ő is akkor ért épp haza. Itthon rajzolgattam még és vacsora után rajzfilmeket néztem és apával legóztunk és a parkolóházzal játszottunk a fürdésig, ami után már mentem is aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr135156299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása