Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1973.nap

Reggel apa vitt oviba, és mivel jó idő volt, ezért sokat kint voltunk az udvaron és fogócskáztunk. Az ebéd szuper volt: brokkoli krémleves! Klassz! A délutáni pihi és uzsonna után jött értem a Kati mama és a Noémivel együtt elhozott. Én mentem a hatodikra anyáéknak segíteni, ugyanis ők ott takarítottak a Mamáék pedig úgyis mentek a lányok edzésére... Amíg apáék takarítottak, én legóztam és apa telefonjával játszottam, mivel túl sokat nem tudtam segíteni nekik. Amikor végeztek, hazajöttünk és anya ment zumbára, apa pedig kitalált egy jó játékot: Megkerestük a 20 számos táblámat és én pedig rajzoltam pici papírokra, amiket apa vágott ki mindenféle összegeket és két bombát. Igen, kitaláltátok: széfeset csináltunk, a 20 széf az összegekkel a számok alá tett papírcetlik lettek. Én voltam a Balázs és apa a játékos. Irtó szerencsés volt, mert elsőre megtalálta a hétmilliót és az ötmilliót is, a bombákkal pedig csak kicsiket veszített, úgyhogy jó sokat nyert! Híradó alatt megvacsoráztam és amikor anya hazaért, vele is játszottam egy széfeset, de ő a bombákat találta meg elsőnek :) Aztán mentem fürdeni és aludni, mert már kezdtem elálmosodni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr915156288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása