Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1950.nap

Na ma aztán jól elfáradtam!
Délelőtt ugyanis elmentünk a Noémiért és vele együtt a Sárkánycenterbe a játszóházba. Hú, most is nagyon szuper volt ugrálni, mászkálni, csúszkálni és a többi! Mondjuk útközben többször is kiakasztottuk apáékat a vihogásunkkal, de hát ez van :) Miután hazavittük a Noémit, itthon megebédeltünk és már indultunk is tovább: ugyanis kimentünk Veresre a Bandi bácsiékhoz, mert ott voltak a Csilláék és neki ma van a szülinapja, úgyhogy vittünk ajándékot és felköszöntöttük. Persze ha már ott voltunk, a medencét is kiteszteltük :) Klassz meleg volt a víz és legalább négyszer is bementem pancsolni és a lépcsőről ugrálni, fröcskölni, búvárkodni. A száradási időközökben pedig játszottam: ugyanis a Csaba hozott egy kis rex asztalt, az Ili néni pedig keresett nekem egy mini billiárd asztalt. Jó móka volt! Sőt, hazafelé még egy új fagyizóba is bementünk és kaptam két gombóc fagyit: rágógumi és marcipán ízűt. Nagyon fincsi volt mind a kettő! Itthon mentem rögtön fürdeni, mivel eléggé fáradt voltam, de ettől kicsit felélénkültem és még megnéztük a délelőtt megkezdett rajzfilmet a végéig. Aranyos volt a film, de ekkor már tényleg nagyon álmos voltam, úgyhogy mentem is rögtön aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr875156250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása