Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1895.nap

Délelőtt anya pakolgatott, én pedig játszottam - hol apával, hol egyedül - aztán indultunk is Újpestre a Mamáékhoz, ahol épp készült a fincsi ebéd: Mivel én a bablevest nem annyira szeretem, ezért az aranyos Klári mama csinált nekem paradicsomlevest :) Utána pedig szintén kedvenc következett: milánói sertésborda, amiből a tészta ugyan jobban ízlett, de azért husit is ettem. Így teljesen megérdemeltem egy kis pisztácia-fagyit :)
Amíg a felnőttek beszélgettek, én legóztam, aztán indultunk haza és én kicsit pihiztem a szobámban, de persze nem aludtam, mert már nagyon vártam, hogy mikor indulunk végre a Boti szülinapi bulijára! Végre telefonált a Kriszti és már kaptuk is magunkat és mentünk. Segítettünk átcipelni egy csomó cuccot az iskola tornatermébe és amíg mi fociztunk a Botival, addig apáék feldíszítették a kaput és a környékét, meg asztalokat és székeket hoztak és kezdtek a többi vendégek is megérkezni. Sajnos amikor már a Boti barátai is beálltak focizni, az nekem már túl agresszív volt, így én más játék után kellett, hogy nézzek. Szerencsére hamarosan kőrjátékokat csinált a Zoli, és fogócskázni is beálltam, de  a tortázás előtti kicsomagolós játékból eljöttem, mert nem én téphettem le a csomagolást a játékról :(   De a torta finom volt, az ajándékosztás is a szokásos kőrbeülős volt, és még jót bújócskáztam egy kislánnyal és apával, sőt az idei játékban, a gömböc Boti általi szétverése után jó sok cukorkát és nyalókát tudtam megkaparintani :)  Sajnos ezzel nagyjából véget is ért a buli, mert csak hétig lehettünk, úgyhogy a rendrakás után még a maradék lufikból négyet elhozhattam és hazajöttünk. Itthon fürdés, egy kis vacsora, fogmosás és már rögtön alvás következett, mert igencsak elfáradtam és elálmosodtam...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr1005156193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása