Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1870.nap

Ma nagyon korán, ötkor keltett minket a vihar, ami átszáguldott felettünk, hatalmas villámokkal és mennydörgésekkel kísérve. Szerencsére hamar átvonult felettünk a vihar és még tudtunk kicsit aludni. De nem sokat, mert hamarosan már keltünk is, és mentünk oviba. Sajnos az udvarra nem tudtunk ma kimenni, mert pont mire átöltöztünk volna, már megint eleredt az eső... :(   Sebaj, bent is lehet jót játszani azért. Ebéd után aludtam is ma, mivel korán keltünk ugyebár... Aztán uzsonna után jött értem anya a Noémivel és mivel a Kati mamáéknál javították a liftet, ezért ma hozzánk jött fel a Noncsi. Nagyon jó volt ez így, mert úgyis már rég játszottunk nálunk. Elő is vettünk pár játékot hamar és kicsit a Toy Storyt is megmutattam neki, mivel közben apa is hazaért.
Amikor pedig kész lett a lift a mamáéknál, akkor ő átjött és együtt lementünk a játszótérre. Sajna igen hamar jöttek a Noémiért, de azért még anyával játszottam mielőtt hazajöttünk volna. Mivel kezdtünk megéhezni, apa rendelt pizzát és palacsintát és amíg kihozta a futár bácsi, addig reklámújságokból vagdostam ki képeket. A finom pizza és palacsinta után még kicsit tévézhettem, aztán mentem fürdeni. De még volt egy kis idő kilencig, úgyhogy anya előkereste a diavetítőt és ma két diafilm volt a mese az ágyamban vetítve. Szuper volt!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr795156168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása